Het is nu zo jul 20, 2025 8:09

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 66 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo apr 28, 2013 22:32 
Trucker

Ronnie schreef:
Hallo jongens ik ben ronnie en rij een chevrolet scotsdale uit 1980 op lpg , op mijn kenteken staat bedrijswagen ? geld dat kwarttarrief dan ook voor bedrijfswagens op lpg ?

nee :director: ff goed lezen,lpg en diesel gewoon de volle mep

ford makes it,international shakes it!!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma apr 29, 2013 22:14 
Nieuw

Alle ellende ten spijt die de oltimers liefhebbers over zich uitgestrooid krijgen, dit zat er aan te komen .
Al is het alleen maar om de steeds groeiende berg MB diesels uit Duitsland te stoppen. die gasten zijn pas echt zuur met hun 1600/1800 kg MB300 sd of 190 D,s van 25 jaar oud die ze net voor 10 k hebben gekocht,in de ijdele hoop geen tax meer te hoeven betalen. gaat ze 150 euri per maand kosten nu. 8)
laten we voor de gein eens dat forum gaan lezen. :wink: :wink:
heel Rotterdam rijd vol met die bakken.
heb zelf ook nog een oltimer in de garage, nog 5 jaar en dan is die weer 40 dus dan maar een drankje minder op het terras of een keer extra op de fiets naar Appie.

Ik denk altijd maar zo, dat word weer 10 x parkeren zonder te betalen of 2 keer stiekum door rood en heb je het er weer uit.
ik neem nu twee parkeervakken en heb al 3 jaar geen parkeervergunning en heb afgelopen keer niet gestemd dus mij hoor je niet klagen.
alles is relatief en niemand hier wil in een panda voor het stoplicht staan.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma apr 29, 2013 22:32 
Trucker

black cloud diesel schreef:
Buffel schreef:
Nee, Nada!!! geen trekgewicht.
En nu?

nee niks ,zomaar een vraag

je kan het bij de rwd proberen als je het er bij wil hebben
weet niet of ze gegevens over de auto hebben?

viewtopic.php?f=31&t=16983

Chevrolet K30 6,2L Diesel

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma apr 29, 2013 22:49 
Nieuw

ik vond op het MB forum de volgende oproep, doe je voordeel ermee :D :D :D :D :D

Als bezitter van een MB 190D uit 1985 wordt het rijden voor mij ook een stuk duurder. Daar ik nog geen 3000 km. per jaar met de MB rijdt is deze verandering naar 40 jaar een aanslag op de beurs.
Als SP lid heb ik de heer Bashir benaderd en van hem de volgende mail ontvangen.

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Het kabinet wilde alle oldtimers belasten. De Tweede Kamer heeft gelukkig in november een Kamermotie van mij (die ik namens de SP heb ingediend) aangenomen om oldtimers die hobbymatig gebruikt worden niet te belasten. Dankzij die aangenomen Kamermotie gaat het kabinet oldtimers van 40 jaar en ouder niet belasten. Dit komt een heel eind in de goede richting. Veel oldtimers worden hiermee gered, maar voor veel andere klassiekers die nu geen MRB betalen zou een overgangsregeling de redding kunnen zijn!

Het kabinet wil de overgangsregeling (een kwarttarief in de MRB met een maximum van €120) helaas alleen maar voor benzine-oldtimers. Hobbyisten met diesels of een ingebouwde LPG-installatie worden hierdoor hard getroffen. Ik vind dat ook voor deze hobbyisten een goede overgangsregeling moet komen! Een goede overgangsregeling verzacht de pijn van getroffen oldtimergebruikers. 100% MRB is namelijk behoorlijk veel voor een auto die een paar keer uit de garage wordt gehaald.

Ik heb dan ook twee Kamermoties ingediend om ook hobbyisten met diesels of een ingebouwde LPG-installatie onder de overgangsregeling te laten vallen. Deze twee Kamermoties komen op 14 mei 2013 in stemming in de Tweede Kamer.

LPG-motie: https://zoek.officielebekendmakingen.nl/kst-222047.pdf

Dieselmotie: https://zoek.officielebekendmakingen.nl/kst-222048.pdf

De stemmingen op 14 mei zouden wel eens spannend kunnen worden. Als u de Kamerleden in uw eigen woorden wil vertellen waarom de overgangsregeling ook voor diesels en LPG moet gelden zet ik hieronder hun e-mailadressen.

Fractievoorzitters:

D.Samsom@tweedekamer.nl; h.zijlstra@tweedekamer.nl; S.vHaersmabuma@tweedekamer.nl; a.pechtold@tweedekamer.nl; A.Slob@tweedekamer.nl; C.vdStaaij@tweedekamer.nl; h.krol@tweedekamer.nl; b.vojik@tweedekamer.nl; g.wilders@tweedekamer.nl; m.thieme@tweedekamer.nl; e.roemer@tweedekamer.nl

Fractiewoordvoerders:

e.groot@tweedekamer.nl; h.nepperus@tweedekamer.nl; P.omtzigt@tweedekamer.nl; r.vvliet@tweedekamer.nl; w.koolmees@tweedekamer.nl; j.klaver@tweedekamer.nl; c.schouten@tweedekamer.nl; f.bashir@tweedekamer.nl

Vergeet de media niet (bijvoorbeeld een ingezonden brief naar redactie@wuz.nl van de Telegraaf, of de Volkskrant, Trouw, AD, NRC, regionale kranten en andere media zoals BNR). Met aandacht in de media kunt u de druk opvoeren.

Als u nog andere oldtimer-bezitters kent, breng hun dan ook op de hoogte van de stemmingen op 14 mei.

Ik hoop zo uw e-mail voldoende beantwoord te hebben.

Met vriendelijke groet,

Farshad Bashir (Tweede Kamerlid / SP)

Volg mij op twitter: http://twitter.com/FarshadBashir

Ga massaal mailen en protesteren liefhebbers van oldtimers.
Prettig weekeinde allemaal.
Hoek.

Hoek

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di mei 28, 2013 23:02 
Nieuw

volgens mij kan je hem als camper laten keuren als je toch een camper unit hebt
zal ik dat doen voor busjes is dat volgens mij maar 1 kwartaal betalen

is nog duur maar dan heb je wel wat verbetering en val je gewoon onder auto

ben benieuwd

weet iemand mischien nog een motor voor mijn ford f250
liefst een 352 motor

of een 360 of 390 groetjes ben

mijn auto komt uit 1971

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo mei 29, 2013 0:21 
Trucker

bendevries schreef:
volgens mij kan je hem als camper laten keuren als je toch een camper unit hebt
zal ik dat doen voor busjes is dat volgens mij maar 1 kwartaal betalen

is nog duur maar dan heb je wel wat verbetering en val je gewoon onder auto

ben benieuwd

weet iemand mischien nog een motor voor mijn ford f250
liefst een 352 motor

of een 360 of 390 groetjes ben

mijn auto komt uit 1971

Klik--> Informatie

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 66 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]