@deusram :
ik zou je maar eerst voorstellen in het daarvoor bestemde topic , ik zat al te wachten op de tirades die je normaal krijgt als je uzelf niet voorstelt...
over de bak van een SRT valt weinig te zeggen , een sterke bak waar jammer genoeg niet veel aandacht is besteed tov de hoge toerentallen die een SRT motor maakt , en zeker als ie dan nog eens een SCT tune heeft lopen.
het 1-2-1-2 probleem kan je iet of wat oplossen door een andere govenor solenoid te laten plaatsen.
ik heb gewacht tot de bak doorslipte en gereviseerd kon worden bij Martin.
hij heeft mijn bak gereviseerd en geupgrade met sterkere onderdelen enz...
tot nu toe schakelt de bak nog steeds bruuter dan het dsg bakkie'tje van mn audi A4.
maar dat is ook normaal , het blijft een vrachtwagen-bak die onder onze SRT's steekt met +500pk die ervoor hangt...
maar , mijn SRT schakelt nu heel stevig in alle versnellingen en je voelt hem zelfs remmen op de motor.
het zoeken naar versnellingen word ik ook niet meer gewaar , bij ons in het dorp voelde je na het uitkomen van de bocht ook altijd getwijfel in welke versnelling de SRT ging gaan , is niet meer te voelen.
kortom , als je uw SRT nog lang wil gebruiken , laat hem nakijken bij Martin en overweeg een rebuild+upgrade.
is een kost van een klein nieuw auto'tje , maar zeker de moeite (tot nu toe , ik heb nog maar 1000 miles gereden sinds de rebuild

)