Door alle antwoorden ivm hoogte caltracs hier op het forum

, heb ik maar een soort van aanpasbare shackle gemaakt, daarna de auto tot de juiste rijhoogte geschroefd en daarna afgemeten hoe hoog die verticale platen mochten zijn.
De aanpasbare shackle, om de truck te levellen bleek dat de shackle 14,5cm langer mocht zijn dan origineel.

De 'geflipte' as en de caltrac's, was zonder menggas gevallen dus verder gelast met elektrode, vandaar de weggeslepen las

.

Overloads van de bladveren zaten in de weg, dus die er ook maar vantussen gehaald

Moet mij excuseren bij 'Alex2' hier, die had voor mij de platen perfect uitgesneden maar door mijn fouten heb ik ze moeten aanpassen dmv slijpen en zien ze er nu zo uit, werkt perfect maar mooi is het jammer genoeg niet meer

Slechte foto van ongewassen truck hoe hij er nu uitziet, achterkant staat ong 1cm hoger dan de voorkant, gemeten aan de wielkasten. Vind ik persoonlijk veel mooier dan de standaard kont omhoog 'stance'.

Ga nu weekje of twee zo rondrijden zien of alles goed werkt en er geen problemen van komen, dan komt alles er weer vanonder en wordt het geverfd. Iemand een voorstel wat het beste produkt zou zijn, hoe dikker hoe liever, want hoe dikker de verf erop ligt hoe minder details de keuring kan zien. Ik lees hier vaak iets over tectyl wat is dat precies?
Last but not least, als je caltracs wilt, koop dan de set ipv ze zelf in mekaar te bakken en braden:-), ganse setup heeft me 150 euro ofzo gekost nu tegenover 500 ofzo als je ze koopt, maar wel namiddag of 3 werk. Is kutwerk telkens monteren, uitmeten, demonteren,.... zeker als je geen brug hebt.