Laatst nam ik op een kruispunt een draai van 90 graden en hoorde een krakend geluid en de wagen schokte alsof er iets in de laadbak van de ene hoek naar de andere vloog. Later nog een op een recht stuk baan ik reed 50n a 60 km per uur opeens een ratelend geluid ergens van achter onder de wagen. Vandaag reed ik op de autostrade oprit van Stein, toen ik ongeveer 90 km/u reed gebeurde het opnieuw maar nu was het een zeer hard geluid alsof er onderdelen rond vlogen onder de wagen van achter ergens. Ik reed met dit geluid alsof ik ieder moment zou in panne vallen tegen 40km/u met sos lichten tot aan de grens in Maasmechelen. Bij het uitbollen verminderde het krakend en slepend geluid tot ik stil stond. De motor draaide normaal. Omdat ik mijn dealer niet aan de lijn kreeg ben ik voorzichtig terug gaan rijden.....heel normaal zonder het verschrikkelijke geluid tot ik thuis was. Ik reed aan 50km/u naar huis. De derde keer was dus het ergste geluid. Voor mij een reden om niet meer te rijden omdat ik bang ben dat de zaak onder het rijden zou kunnen blokkeren. De dealer is op vakantie voor deze week.
Het geluid was eerst een slag en dan iets wat meedraaide terwijl het ergens tegen aan schuurde....volgens mij iets in de achterbrug. Er zit 87000 MILES op de teller.....Wat zou dit kunnen zijn best collega 's ????

Ik heb de wagen 1 maand geleden gekocht. F150 FX4 TRITON van 2005