/
jean claude schreef:
Hi, Heb me reeds voorgesteld een tijdje geleden (april 2013.
En de kogel is door de kerk, we gaan een nieuwe Dodge Ram aanschaffen in 2014

.
Het word de eerste Amerikaan en ben nog een leek met deze trucks.
Heb nog enkele vraagjes.o
Heeft iemand weet of er nog problemen zijn met de achteras van deze truck, de centrale moer van de cardanas loopt los.
Wat is het verschil tussen LPG en LPG G3.
Een truck op gas, is het dan goed eens tussendoor op benzine te rijden, en zo ja om de hoeveel kilometer of tijd.
Een gastank van 200L is deze werkelijk gevuld met 200L gas.
Volgende vraag hangt waarschijnlijk af van de zware voet, hoeveel kilometer kan men gemiddeld rijden met een gastank van 200L. Ik rij op de autosnelweg 120 à 130km/u
en met de caravan 100 à 110km/u.
Voor de landgenoten onder ons, heeft er iemand ervaring met de garage EEMAN in Ninove of met een goede dealer in de nabije omgeving van Ronse. Ik woon zelf in Ronse - oost Vlaanderen
Hoi jean claude
Goede keuze gemaakt daar krijg je geen spijt van

jij krijg op jou truck altijd g3 , zins 1999 ongeveer is er g3 heeft te maken met bepaalde eissen waar je truck en de lpg instalatie aan moet voldoen. Eerst hadden ouder trucks nog geen ijectors en werdt er met gassruk of mixer gewerkt, wat niet zo schoon is. toen kwam het g3 als je dat had dan kreeg je extra korting op je wegenbelasting (in nederland teminsten) jij krijgt straks weer het nieuweste van het nieuwste dus das zit wel goed,

je truck start straks altijd op benzine, en als hij rond de 45 gr is gaat hij op gas dus je benzine injectors blijf je je gebruiken en blijven daar door ook goed. Een 200 liter tank zal netto iets van 160 liter mee kunnen nemen, ik zou daarom ook een 230 l tank pakken die past ook in de breete in je bak

je verbruik zal rond de 1 op 6 liggen gemidelt, autobaan zuiniger, rond de kerk iets meer
http://marlog-car-handling.com/