gisteren weer ff carnaval ontvlucht voor een paar dagen

eerst ff naar martin en lies ,voor een aandrijfas kering ,martin zou hem er wel ff meteen inzetten . toen hij op de brug stond zag ik dat de pakking van de automaat ook weer wat lekte , had hem dus te vast aangedraaid

meteen ook vervangen . top gast die martin

lies bedankt voor de koffie en martin voor de service kerel
we komen wel eens naar de dragrace kijken kerel

toen dat klaar was meteen door naar den oever naar elwin

ik had een anderen achterraam sticker laten maken , en die was net vrijdag klaar, maar tijd om hem er op te plakken was er niet meer

ff met elwin contact gehad en die wilde hem er wel ff opplakken . gewoon mooi om te zien hoe handig dat hij dat weer flikt ,het lijkt zo makkelijk

het wordt weer beter weer elwin , kan je die super dikke challenger weer eens van stal halen

en toen dat klaar was was het tijd voor een biertje , samen met hilco joost en kokkie en Wilma

het was weer een mooi slap gezever daar , dame en heren bedankt weer voor de gezelligheid

en elwin voor het natje en droogje , ik ging met een dikke pens weg vanmiddag
toen had ik nog een adresje in lutjebroek . ik moest nog wat spul ophalen bij Joris

man ow man wat is dat een druk baasje geweldig om daar een rond te lopen , Joris met zen dikke boot projecten en zen vader met de tulpenkas . er werd volop gewerkt wat het is nu hoog seizoen in de tulpen
een projectje van Joris , twee dikke audi v6 diesels in een dikke speetboot bouwen ,kan hoor Joris begint er maar aan ,top
hier de boot

en een van de motoren , met spagetti sliet er bij

en Joris zen truck , dikke truck Joris ,en sucses met de xenon maar dat stelt voor jou niks voor