charleydodge0001 schreef:
Misschien kan ik aan garage platen geraken maar ik mag daar niet mee rijden omdat ik geen garagehouder ben he.
Als de politie je daar mee tegen houdt kan je je boeltje hier eneens achter laten denk ik.
Ik hoor van de week we even of die van de Dodge garage vrij kan nemen met zijn platen.
Een aanhanger zou natuurlijk het beste zijn.
Dan moet je niemand lastig vallen he.

garage platen worden dan inderdaad afgepakt het is daarom een handelaar niet gemakkelijk zijn platen zal uitlenen.
Er zijn ook niet veel handelaars die met hun platen in orde zijn om met een auto te rijden met zoveel cil. inhoud.
In principe mag men niet met handelsplaten in het buitenland rijden maar toch zou er een vebond zijn met Nederland,Belgie en luxemburg dat dit toch word toegelaten.
Met een aanhanger moet je ook oppassen dat je met alles in orde bent.(rijbewijs ,trekgewicht en verzekering van de aanhanger achter de auto)
Ik ben overlaast tegengehouden met men aanhanger achter de suburban met een caprice op de aanhanger.
Die mannen van de wegpolitie reden door het rood met zwaailichten op om mij te kunnen controlleren
Gewoon controle of ik met alles in orde was van verzekering en gewichten omdat het nogal dikwijls gebeurd (vooral in't weekend) dat er mensen vlug een aanhanger gaan lenen om eens eenmalig een wagen op te halen en dan met bijna niets in orde zijn.
mvg Guy