ChevyJo schreef:
Ik kom net terug van de garage.
De man van het onthaal beweerde dat er zogezegde helico's waren ingedraaid. Ik zei dat er niets van te zien was en dat ik het hem kon bewijzen met foto's. Hij zei dat het een eeuwige discussie ging worden.
Dit kan je zien, als dat expliciet vermeld staat op de rekening en ze zitten er niet in, dan heb je een punt.
ChevyJo schreef:
Dan wat de startmotor betreft, neemt hem mee naar het magazijn. Na een 15 minuten komt er mecanicien terug om te zeggen dat de startmotor het wel doet. Idd de startmotor deed het. Nochthans toen ik hem teste kwam enkel de solenoid naar voren. Ik vroeg als je de Min op buitenkant van de motor houdt en de + op de grote bout zou die toch ook moeten ronddraaien. Hij zei neen dat is niet zo. Heb daar maar vrede mee genomen.
Dat is compleet juist, want ik vermoed dat je men niet juist getest hebt. Kijk naar het eerder gepostte filmpje, dan kan je zien hoe de stroom loopt. Jij hebt hem niet juist buiten de auto getest, de mechanicien wel
Ter test steek je permanente spanning op de grote dikke aansluiting welke rechtstreeks van de accu komt en daarna op de kleine aansluiting even spanning en dan schiet het zaakje naar voren en krijgt de motor zelf stroom en begint te draaien.
ChevyJo schreef:
Het enige lichtpuntje is als de startmotor het niet doet op mijn auto dan krijg ik gratis een nieuwe geïnstalleerd.
De man van het onthaal zei , ge betaalt niet alleen voor de bouten maar ook voor de diagnose, een vriespastille, de bouten, het geheel. Jaahhh...

Werkuren kosten geld, expertise ook, bouten ook enz...