corrado schreef:
Origineel met de halogeen lampjes schijnen de 2013/14 projector lichten beter dan de 2009/2012 lichten.
Ik heb 2013 projector lichten in mijn 2011 geplaatst en er xenon 5000k in gemonteerd! Man ik wil niets anders meer, mistlichten heb ik ook niet meer nodig.
Hoi, ik ben nieuw hier, woonachtig in België bij Gent en rijd sedert een dik jaar met een Ram 1500 bwj 2011.
Het probleem met te weinig lichtopbrengst met de standaardverlichting bezorgt ook mij kopbrekers. Ik ben afgelopen zomer met de Ram 's nachts op vakantie vertrokken naar Zuid-Frankrijk (geen verlichting op autosnelweg aldaar) en dit was een heel vermoeiende rit door het gebrek aan voldoende lumen om het wegdek degelijk te verlichten. Vorige week moest ik de auto voor de eerste keer laten keuren en zelfs daar merkten ze op dat de (standaard)verlichting maar povertjes was qua lichtsterkte.
Is het echt zo dat je de lichtunits van een model 2013 (of 2014/15) zonder meer kan overbouwen op een model 2011 zonder dat hiervoor aanpassingen moeten gedaan worden qua bedrading en/of programmatie (dus gewoon plug-en-play en met de standaard halogeenlampjes)? Qua vorm lijken ze mij inderdaad identiek als de mijne, maar is dit ook zo naar inbouw en bedrading toe?