Het is nu za mei 03, 2025 23:54

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 39 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr dec 19, 2014 14:11 
Nieuw

dank voor de tips. een 2009 is dus echt een wereld van verschil? Ik heb te maken met een budget dat net niet toereikend is... ik zoek door naar het volgende 'snoepje'.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr dec 19, 2014 15:00 
Nieuw

Ik ben er wel uit dat als je een auto zoekt, je altijd boven je budget uitkomt :lol: Hoe komt dat toch? haha

Ik moet er goed voor oppassen dat ik mijn eisen niet steeds bij ga stellen... Onderstaande auto's heb ik al een poosje op een lijstje staan, zouden jullie deze eens kunnen vergelijken? voor zover ik kan zien zijn ze allemaal geïmporteerd, dat is iets wat je veel hebt met deze auto's geloof ik.
De ene heeft wat minder miles, de ander heeft weer (half) lederen bekleding... Wat zijn nou de belangrijkste dingen waar ik op moet letten?

http://www.autowereld.nl/dodge/ram-pick-up/1500-5-7-hemi-6-personen-automaat-10744670/details.html
http://www.handelsprijzen.nl/advertentie/auto/dodge/ram-pick-up/2748438/dodge-ram-pick-up-1500-pick-up.html
http://www.autotrader.nl/bedrijfswagen/dodge-ram-pick-up/2006/heiloo/65ayh/dodge-ram-pick-up-57i-v8-350pk-hemi-automaat-airco/

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr dec 19, 2014 18:29 
Trucker

Ik ga je wat vertellen vanuit Belgenland :)

Ik was ook al geruime tijd gek van een Ram en had bijna een 2007 gekocht, volledig zwarte Hemi, srt look, 70000km, prachtige wagen! Tijdens de proefrit viel het comfort van rijden me een beetje tegen door de bladvering. Nou mijn vrouw wou hem wel gelijk kopen maar ik had m'n andere auto nog en zei tegen ze dat ik die liever eerst van de hand deed. Onderweg naar huis nog wat gesproken en nagedacht, en beslist om de man de dag er na toch op te bellen om te zeggen dat we hem namen.
Jammer zei hij, hij is 's avonds verkocht aan iemand anders. :roll:

Nu achteraf bekeken vond ik het geen drama, iets zei me toch dat het rijcomfort wat tegen viel, we kwamen ook wel van een luxe wagen en geen SUV.
Ik m'n auto te koop gezet en echt, op 5 minuten was deze verkocht, ongelofelijk.
Wij dus op zoek naar een ram, de eerste was een 2010 model, er mee gereden en man wat een verschil, de keuze was gemaakt!! Als er een Ram kwam zou het er één zijn vanaf 2009. Vanaf toen was de jacht open :lol:

Nu moet ik eerlijk zeggen dat ook wij ons budget hebben moeten verhogen, erger nog als je naar één ging kijken was hij verkocht of stonden er nog 5 andere mensen die interesse hadden, hier in België is het op het moment een echte rage, een goede auto staat geen dag te koop als de prijs ook correct is. Auto's boven hun waarde geprijsd, met teveel kilometers of met mankementen blijven staan.

NU, om een lang verhaal kort te maken :) na veel rondrijden, kijken en hier op forum info te winnen een heel mooi exemplaar gevonden van 2012!
En ja, boven het vooropgestelde budget maar goed, we hebben nu de auto die we echt graag hadden en eerlijk..... we hebben er nog geen seconde spijt van gehad :lol:

Dus best even goed rondkijken, eventueel je budget iets hoger leggen en echt de auto kopen die je graag hebt, zo heb je later geen spijt en eerlijk waar, die enkele weken dat ik heb gezocht waren op de duur een beetje frustrerend maar dat ben je heel snel vergeten vanaf er ééntje voor je deur geparkeerd staat :D

Mijn gouden raad is dus, kijk rustig rond en doe jezelf met Kerst een mooie Ram cadeau :wink:

Pearl Black

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr dec 19, 2014 19:06 
Super Trucker

En kijk ook voor een 4x4 gebruik je niet vaak maar in de winter ben je er blij mee. :wink:

Ram 2009 Laramie CrewCab
5.7 Hemi 395 PK 4x4 """SOLD""""
BriliantBlack Crystal Pearl Coat
Mopar R/T Hood, Tonneau Cover Are.
........................_______
.........._______//__|___ {\____
......../_(O)___//___|___/_(O)_/

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr dec 19, 2014 19:16 
Pro Trucker

the fisherman schreef:
freddy schreef:
In ieder geval niet wat kopen waar die megacab staat in nijmegen

waarom niet freddy? Slechte ervaringen mee?

Nee dat niet.
heeft een Dodge te koop hebben staan.
die van een bekende van mij was geweest.
toen die daar stond had die minder km gereden.
wil niet zeggen dat hun er achter zitten hoor.

dodge ram 1500
megacab
powerd by hemi
2007

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za dec 20, 2014 18:24 
Trucker

geen idee of het wat is

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/dodg ... nt=336x280

Hans

ik had een hybride en een Magnum

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma dec 22, 2014 17:23 
Nieuw

niet echt mijn smaak... ben meer van de klassieke look denk ik :wink:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma dec 22, 2014 18:01 
Heavy Trucker

je kunt het beste een truck in de margeregeling aanschaffen,maar dat zal je wel weten denk ik.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma dec 22, 2014 22:31 
Nieuw

jep, scheelt me ongeveer 21%. Probleem is dat bijna alle Rams als btw-auto overgaan. Ik zoek rustig verder :wink:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 39 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]