corrado schreef:
@ zazou, hoe lang rij je al met de ram?
Ik heb namelijk nog nooit zo iets meegemaakt en ik heb al besneeuwde en ijzige beklimmingen en afdalingen gedaan die meer dan 6% helling hadden enkel en alleen in 2wd.
Waarom ik het vraag is, dat de ram en de pk's mischien nog wat aan je voeten moeten groeien.
Ik rij nog niet zo lang met de ram maar wel heel veel met achterwielaandrijving gereden.
Het rijden op zich is zeker geen probleem het is enkel pech dat eens je vast staat tussen verharde sneeuwbrokken je niet weg raakt, zoals Sjeng ook aanhaalt hebben de wielen inderdaad ook weinig gewicht om goed grip te hebben maar ik heb in het verleden nog 4x4 wagens gehad en daar kon ik gewoon mee rijden.
Ik vind het raar dat zo een pick up dit niet zou kunnen of mogen, denk dat ze in Canada toch een pak meer sneeuw hebben dan hier

maar goed dan is het allemaal sneeuw en dan kan je rustig in 4x4 rijden natuurlijk.
Nu geen echt drama hoor maar wel iets m even rekening mee te houden, gewoon rechtdoor op een gladde (groene) helling om de boot uit het water te trekken zal ook wel mogen veronderstel ik?
Maar goed nog altijd zeer tevreden van mijn rammetje hoor

zou hem niet meer willen missen, nu enkel nog velgjes voor er onder en klaar, weet nog niet of ik hem zwarte koplampen ga geven...