Niet stil gezeten de laatste tijd.
Druk bezig geweest met de bekabeling en verlichting.
dit was ook, ja hoe zou ik het zeggen, een grote puinhoop.
Hier van heb ik op voorhand al een groot gedeelte weg gehaald.
Nu naar eigen inzicht de bekabeling voor de verlichting werklampen en extra verlichting naar achter gemonteerd.
ook zij verlichting er opgezet.
Verder heb ik alle extra schakelaars en bekabeling onder het dashboard veranderd, radio met andere boxen er ingezet, zend bak gemonteerd, antennes gemonteerd en aangesloten.
Alle extra verlichting nog apart geschakeld zodat dit bij de keuring uitgeschakeld kan worden.
Ook in de motor ruimte is/was het een grote puinhoop dit heb ik voor een gedeelte al weer op de rit en netjes gemaakt.
alleen het gedeelte naar de voorkant van de auto moet nog gedaan worden
verder is de bank hersteld en zo goed als mogelijk gemaakt en terug in de auto gemonteerd
Ook is de uitlaatklep helemaal klaar en de bediening zodat ik hem van binnenuit kan bedienen
Dit is wel homemade en (zoals op de foto hier beneden te zien) vrij simpel gehouden met een kabel bediening
(kom maar met het commentaar

)
Maar werkt en zeker niet minder om
Hier nog wat foto's van al deze vorderingen

Alle kabel bende die al overbodig is

Dit ziet er al weer wat beter uit
het kastje in de asbak is trouwens voor de led flitser die er op komen

Om het er niet storend uit te laten zien maar op deze manier opgelost

simpel maar degelijk

Hoop dat jullie het nog leuk vinden om te lezen en te bekijken?
De reacties die ik tot nu toe heb gekregen waren allemaal positief, en dat is natuurlijk altijd leuk
Maar ook als er nog iemand wat te zeiken of tips heb, zeg het gerust want daar kan ik misschien ook weer wat van leren