Werd er terecht op gewezen dat ik me nog niet voorgesteld had. Heb ook eerlijk gezegd een vreselijke hekel aan die 'voorstelrondjes'.
Ik ben Gerard, ondernemer op zoek naar nieuwe uitdagingen.
Ik heb altijd al interesse gehad in een pick-up en een recent artikel in een ondernemersblad waarin keurig voorgerekend stond dat het ook financieel een aantrekkelijk alternatief is voor de gemiddelde leasebak heeft die belangstelling eigenlijk hernieuwd. Nu heb ik gelukkig geen leasebak (ouderwetse opvoeding "eerst sparen, dan kopen") en heb dus niet met bijtelling te maken, maar bij de groei van mijn bedrijfje kan een echte 'bedrijfswagen' wel interessant zijn. We zijn ook aan het kijken naar wat nieuwe activiteiten en dan is een auto met wat meer laadvermogen wel handig.
Ik ben altijd gek geweest van V-8's (en hoger

) en het typisch Amerikaanse geluid en gezien de hetze tegen snelheid is het misschien ook wel verstandig om een auto te hebben die niet in no-time op rijbewijsbedreigende snelheden zit. Stukje zelfbescherming dus

En ik hoop eigenlijk (moet nog een proefrit maken) dat een Amerikaan meer rust uitstraalt dan een sportieve auto, dus dat het rijden zelf wat minder stress oplevert met dat gesukkel op onze wegen.