Kom me even voorstellen

Ik ben Koen 22jaar en heb al een groot auto verleden.
Na 1,5 jaar met de auto die ik van men vader over had genomen gereden te hebben besloot ik een USA car te kopen.
Zogezegd zogedaan: Chevy Astro uit 99 gekocht. Bleek een hoop roest te zijn dus dan maar een Buick Park Avenue gekocht, computer fleste en transmissie kapot... Dan even italiaans gereden met een alfa 145 ts. Heel pittig maar o zo klein... Weg ermee!
Dan kwam ik op het ingenieuze plan om een lijkwagen te kopen en deze als lichte vracht in te schrijven

Slecht plan want de papier rommel duurt maanden... Weg gedaan uit ongeduld en een oude mercedes benz 250d gekocht. Deze heb ik momenteel nog maar om elke dag de verplaatsing naar Terneuzen te doen is een auto van 30 jaar niet echt betrouwbaar.
DUS nu heb ik een dodge ram gekocht uit 2003 met de 4.7l v8 komt uit Texas en heeft hier 1 eigenaar gehad. Hij blonk, gromde en was groot dus heb ik maar meteen handje geschud:P
Door mijn enthousiasme ben ik misschien wat te hard van stapel gelopen, zie men ander Topic

Alvast aangenaam kennisgemaakt te hebben en hopelijk blijft de Ram wat langer bij deze ezel:D