Zo een tijd lang niks van mij laten horen maar het wordt maar weer eens tijd voor een kleine update.
De cabine hoeken en dorpels hadden wat last van roest dus die zijn vervangen. Zaten een paar kleine roestplekken op de bodem deze behandeld en gelijk de hele bodem in de verf gesmeerd zodat deze goed beschermt is.
Hier de plekken ontroest en behandeld met menie.

Alles in de zwarte verf.

De bodem en achterwand beplakt met anti dreun matten om het wat aangenamer te maken tijdens het rijden. Spul is goed te verwerken als je het een beetje verwarmt.

Interieur er grotendeels weer in.

Chassis achter ontdaan van de roest en behandeld met brantho korrux.

Toen maar eens begonnen om de fleetside bak op te knappen. De wielranden waren aardig verrot.

Rotte deel er uit geslepen.

Nieuw deel er in gehecht.

En afgelast.

Ook een nieuw binnenscherm er in en gelijk de wielranden om geslagen om meer ruimte te hebben voor de banden.

Oude gat van de lpg vulnippel dicht gelast. Deze komt nu gewoon netjes achter de tankklep.

Omdat ik hem verlagen ga en de tank dan ook lager komt te hangen en omdat ie onder me chassis uit stak en zo in het zicht was wou ik de tank zo hoog mogelijk ophangen. Dus een paar uitsparingen in de bak gemaakt om weer wat extra centimeters te winnen.

Binnenkanten van de schermen met brantho korrux behandeld.

Er komt geen bumper meer achter dus een rollpan besteld.

Heb er wel een uitsparing in gemaakt voor de kentekenplaat. De trekhaak komt ook uit het zicht achter de kentekenplaat dus deze is wegklapbaar gemaakt.

Rollpan vast gehecht en later natuurlijk afgelast.

De 4 gaten aan de bovenkant van de bak ook maar dicht gemaakt. Gebruik die dingen toch niet en staat een stuk strakker straks.

En de onderkant van de bak natuurlijk ook behandeld.

Volgende keer weer meer