Hallo allemaal!
Mijn naam is kenji ben 27 jaar en zit zo nu en dan al op dit forum mee te genieten over deze amerikanen.
Ik heb nu een bmw 530 diesel uit 2004 voor de deur staan die mij de laatste tijd best veel geld en energie kost. daarnaast is de wegenbelasting van dat ding ook om op je hoofd te krabben. Helemaal omdat er tegenwoordig minder KMs gemaakt worden in de maand.
Na 2 x op bezoek te zijn geweest bij vrienden in Canada ben ik gaan na denken over deze slagschepen. ( het zal dan wel een oudje worden ).
Mijn interesse gaat dan richting een dodge ram model tot 2003 als ik t goed gezien had, dan komt het nieuwere model? plus nieuwere kosten in aanschaf
Ik heb dan eigenlijk meteen een vraag waar ik op dit forum niet echt een antwoord op kon vinden ( excuus als het er wel ergens tussen staat)
Klopt het dat een particulier z'n pick-up redelijk goedkoop in de wegenbelasting kan rijden?

of zijn die bedragen van rond de 60 euro per maand alleen maar zakelijk? zag onderwerpen voorbij komen als WEL MINIMAAL 10 % zakelijk of CABINE MOET HOGER ZIJN DAN of HANGT VAN GAS OF BENZINE AF.
Zelf kom ik er niet helemaal uit.
Hoor graag van jullie
groeten
Kenji