Gert-Jan V Schaik schreef:
Gaaf project!!!
Jammer dat ik de mijne destijds gestopt ben vanwege de nieuwe mrb regels.
Ik liep destijds wel tegen wat dingetjes aan.
Toerental te laag voor stuurbekrachtigings pomp, had hem gemaakt op de ingang waar normaal de compressor zit/zat. Moest iets gas geven dan kon ik pas sturen/remmen
Voorvering zakte tever door de cummins is wel een stukje zwaarder.
En heb de onderkant van de cabine aan moeten passen kreeg de cabine niet dicht genoeg op het blok.
Als je een body lift heb zal dit minder problemen opleveren.
Mocht je er nog eens een GM automaat achter willen hangen ik heb nog tekeningen voor een pasplaat
Suc6 er mee

@gert-jan,
vering doorzakken valt tot nu toe erg mee, stuurpomp ga ik proberen via een a-snaar op de krukas proberen.
en inderdaad ik moest de cabine aanpassen, deze heb ik 2cm verhoogt op t chassis gezet.
past nu mooi, moet alleen nog een schakelpook hebben.
(heb nu een vrachtwagen systeem verbouwt/gemaakt, staat alleen niet zo mooi)
als iemand weet waar ik een pook kan krijgen voor een ZF S5-42, LET ME KNOW!!