Het is een tijdje stil geweest . Maar er zijn eindelijk voorderingen gemaakt .
De auto is naar Jeroen gegaan . Daar kwamen we er achter dat de banden werden afgekeurd op het apparaat met de rol op karkas . En 2 kromme achter velgen.
Een nieuwe set velgen van Dusa gekregen met nieuwe banden , en gelijk de bilsteins gemonteerd achter . Velgen en banden perfect gebalanceerd.. Alles zag er goed uit . Helaas zonder resultaat . Jeroen kwam er niet meer uit en ik kwam dus weer bij Dusa terecht . Hier over nagedacht een paar dagen en op een woensdag naar Dusa gereden . Vriendelijk verzocht NU NU NU om de tafel te gaan zitten wat we met deze auto gaan doen want ik was er meer dan klaar mee . Na het nodige besproken te hebben ben ik een Ford 150 gestapt . Rijd lekker rechtdoor maar het is geen Dodge . Het geluid niet van binnen niet die dikke neus voor je niet . Was mijn auto niet . Al masseert die wel lekker
Ik heb Dusa de laatste kans gegeven de auto nu naar me zin te maken anders was de kaus af met de Dodge .
De auto 3 dagen kwijt geweest en met resultaat !
Wat rijd die auto nu lekker strak zeg
Dusa zelf dus in de weer geweest en ook de nieuwe wranger banden waren schoot !
Nu heb ik gewoon zomer banden eronder en er is geen vuiltje meer aan de lucht. Natuurlijk wel even besproken hoe we dat gaan doen met wintersport . Maar dan kan ik gewoon een setje eronder laten zetten voor de vakantie , dus ik kan me daar goed in vinden . Ze kwamen er ook achter dat Een draagarm achter gewoon los zat

. Ze hebben ze alle 4 kosteloos vervangen .
Gasdruk bijgesteld . Dus de auto houd niet meer in . Maar het piepen van de Meter is helaas niet over . Hier moet nog even naar gekeken worden .
In de luchtvering konden ze ook geen probleem vinden maar het doorslaan van achteren op de bumpstops is ook nog aanwezig . Maar ik ben van vertrouwen dat Dusa ook die laatste 2 puntjes op gaat lossen . Al met al heeft het allemaal
Lang geduurd en voet in aarde gehad , en blijken het gewoon simpelweg die kut wranger banden te zijn . Of ze nou nieuw zijn of niet...