Stel je zelf ff netjes voor zo als gebruikelijk op de forum!
Een d200 is een 2 wheel drive dus met verhogen heb je geen last met de aandrijf as voor.
Er zit voor dus geen stare as onder maar onhavankelijk wiel op hanging. Weet niet hoe je de voorkant kunt liften en of hier setjes voor te koop zijn.
Achter is het geen probleem hier kun je gewoon blokken tussen plaatsen of anderen veer tussen plaatsen.
Bij mijn w200 zitten er blokken tussen de achter as en zijn de veren aangepast ook zijn de veerhanden aangepast.
Voor zijn bij mij ook de veren aangepast en ook de veerhanden.
Ook is de stuurarm aangepast.
Rondom zitten er langeren schokbrekers onder.
Ook heb ik er andere banden en velgen onder zitten (superswampers)
Ook zitten er spoorverbreders onder.
Bij mij moest ik ook de voorste aandrijf as aanpassen deze kon die hoek niet halen.
Houd er rekening mee dat verhogen niet altijd de rij eigen schappen verbeterd
En de aandrijf Assen en de wielagers worden veel zwaarder belast.
Ik heb bij mijn Dodge geen body lift mijn dodge is ongeveer 235 hoog.
in en uit stappen is niet echt handig als hij zo hoog is. Maar hij ziet er wel super stoer uit zo.
Mocht je ooit geen zin meer hebben in dit project dan heb ik wel intressen in die motor heb er nu een 360 in liggen maar wil mischien wel ooit een 440 in bouwen.

LIFT IT FAT CHICKS CAN'T JUMP
