hi! recent trotse eigenaar geworden van 2 Dodge trucks! een 1977 W200 en een 1976 D200. ik kreeg de beste prijs als ik ze allebei kocht vandaar... de w200 heeft 24000 miles op de teller en dat is te zien ad kas, buiten 2 gaatjes aan de voorkant van de frontfenders (naast de radiator, klassieke plek) is de kas knoeihard! was volgens de title die erbij zat ooit een ambulance (of radiowagen, hij heeft de dubbele plaatvering achteraan) de motor draait als een naaimachientje maar heeft, door het vele stilstaan (altijd binnen) wel een nieuwe krukas keerring nodig.
de D200 is degene waar ik uiteindelijk mee wil rijden. deze heeft een compleet vernieuwd onderstel, en een 440 blok dat volgens de vorige eigenaar opgevoerd is naar 550PK... in hoeverre dat waar is zal afwachten zijn! ik wacht nog op de lijst met vernieuwde onderdelen. het ziet er alleszins veelbelovend uit! het interieur van deze wagen werd ook al aangepakt (nieuw tapijtje en speakers mooi ingebouwd achter de zitbank) dus rest me enkel de cabine en de bak onder handen te nemen, en de boel weer samen te steken.
ben aan het bekijken of het mogelijk is de D200 een bodylift te geven.
de groene komt te koop nadat de zwarte is afgewerkt!