Ben eigenlijk niet zo hobbysporter op de openbare weg.
Maar een enkele keer als het echt rustig is wil ik mij ook nog wel eens laten verleiden tot een sprintje op een rechte weg met een aansprekende automobiel.
Wat de 911 betreft heb ik ook al eens iemand met de SRT een flinke kater bezorgd

de meeste 911 uitvoeringen zijn in verhouding zowieso niet echt rappe sprinters. En ook de berijder van een Maserati Quatropporte stond bij het volgende stoplicht te kijken of hij zojuist de Messiah op water voorbij zag lopen maar was wel zo sportief om in al zijn verwarring een duimpje op te steken, ik wou bijna uitstappen om die arme man zijn onderkaak weer in de juiste positie terug te zetten
Maar bij de eerste de beste bocht ga ik mij toch niet wagen aan zo een jongen uit Zuffenhausen / Italie als ik in de SRT zit "no way" dat je ook maar een schijn van kans maakt tegen een sportwagen in andere situaties dan een rechte weg.
Maar goed ik heb de SRT ook niet gekocht om dagelijks aan anderen te bewijzen hoe snel die is, ik heb er gewoon elke dag zelf plezier van als ik het gaspedaal eens wat dieper kan indrukken en dat is niet afhankelijk van of iemand anders dat ziet of niet.