Het is nu do aug 21, 2025 3:55

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Wie o Wie
BerichtGeplaatst: zo jul 12, 2009 15:49 
Pro Trucker

is t deze? vorig jaar gezien in Lommel

Afbeelding

Driving a Dodge Ram 1500 Sport 2019 blue streak pearl

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo jul 12, 2009 21:55 
Trucker

johnhemi schreef:

Afbeelding

Ja dat is ie John

mooi of nie

grt Ton

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di jul 14, 2009 13:27 
Trucker

Helaas niemand die mee wil

dan wacht ik maar op een volgende truck

toch bedankt

Ton

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di jul 14, 2009 16:01 
Pro Trucker

Ik zou wel mee willen kijken. Het is alleen een beetje ver en aan mij heb je toch niet veel op technisch gebied :D

2005 YELLOW DODGE 2500
450 HP DIESEL - BANKS POWER - SKYJACKER LIFT

Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di jul 14, 2009 16:22 
Pro Trucker

voor mij is het de afstand niet en een vergoeding is ook nergens voor nodig maar ik heb 0,0 verstand van auto's. als het moeilijker wordt dan starten beginnen de problemen... :oops:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di jul 14, 2009 17:08 
Pro Trucker

waar stond ie ook al weer?

1949 Mercury Eight SRT DNA : body is off the frame.
I intend to live forever - so far, so good

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di jul 14, 2009 18:08 
Trucker

Floor schreef:

hij stond in herselt provincie antwerpen

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di jul 14, 2009 18:13 
Pro Trucker

kan eventueel wel eens gaan kijken...

1949 Mercury Eight SRT DNA : body is off the frame.
I intend to live forever - so far, so good

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo jul 15, 2009 21:42 
Trucker

Hi Trucker uit Harelbeke, (Jean-Michel Louis de Pompadour maar Pascal is ook goed) misschien volgende keer eerst even advertentie goed lezen voordat je begint met schreeuwen, staat toch duidelijk ( zeer waarschijnlijk enigste oranje HEMI GTX in europa ) en wat 70 kleuren betreft, ook even goed lezen "433 zijn gemaakt in 4 verschillende jaren 70 kleuren"maar ja, nederlands nederlands of belgisch nederlands zit natuurlijk ook anders in elkaar.
Je vergeet ook nog een kleur, namelijk en zwarte uitvoering al is het dan een GTXtreme http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Dodge-Ra ... sQ5fTrucks

Waar staat dat ze 4 jaar zijn gebouwd in mijn advertentie, ik kan het niet vinden, maar kan het natuurlijk over het hoofd zien
Wat uitlaat betreft, de originele pacesetter zat er helaas niet meer onder, maar staat ook in de advertentie niks vermeld van iets wat op een pacesetter lijkt
Heb hier nog een gele 2005 GTXtreme staan met de originle pacesetter uitlaat, sound is het zelfde als van de oranje HEMI GTX
Wat vol leer betreft, ook hier even je bril op, staat "vol zwart leer inc oranje leer met HEMI GTX logo op hoodsteunen "

Pascal, voortaan eerst even goed lezen voor je iets op het forum zet, thanks Ronald

P.s. Oranje GTX ( volgens mij is het HEMI GTX ) in knokke Heist, is dat een dubbel of enkel cabine

DB_Cowboy schreef:
qc1500 schreef:
Ook in nederland staan 2 van deze apparaten te koop, voor een veel betere prijs, zie er nu nog maar 1:
http://link.marktplaats.nl/251945736

Kerel kent er blijkbaar niet zoveel over.Enigste oranje GTX in europa ? No way,ben er al eens één tegengekomen in knokke heist met belgische plaat.
70 kleuren gemaakt ?????? Yeah right,slechts 4 kleuren werden verkocht Groen,geel,oranje en purper.Slechts 2 exemplaren zijn gemaakt geweest in vanilla kleur.
4 jaar gebouwd ???? Nope again,slechts gebouwd in 2004 en 2005.
433 gebouwd in 2004 waarvan er toen al 211 oranje van de band zijn gerold,geen idee hoeveel oranje zijn gemaakt in 2005.

Spijtig van de nieuwe uitlaat,de pacesetter die onder een gtx hangt is uniek,geen standaard pacesetter setje die je zo kon kopen en eronder zwieren.La West en pacesetter wilden een eigen unieke sound en hebben toen een pacesetter setje op maat gemaakt voor de GTX.Misschien was ie wel kapot en hebben ze die moeten vervangen en kon de originele gtx set niet meer verkregen worden.De onderdelen die specifiek voor een gtx zijn kon je enkel krijgen door een copie van jouw certificaat bij de onderdelen vraag te steken,anders kon je de onderdelen niet kopen en ondertussen is LA west bankroet.Originele gtx onderdelen zijn dus niet meer nieuw te krijgen.

Vol zwart leder ??? Spijtig,de gtx'en hadden allen 2-kleurig leder in het kleur van de buitenkant,samen met het stuur en de luchtfilter die ook een tintje meekregen van de buitenkleur.

2005 Hemi Daytona #8219

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do jul 16, 2009 0:07 
Pro Trucker

shovel75 schreef:
johnhemi schreef:

Afbeelding

Ja dat is ie John

mooi of nie

grt Ton

Zekers een mooie,en een gtx zie je niet veel,dus ook nog speciaal

Driving a Dodge Ram 1500 Sport 2019 blue streak pearl

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do jul 16, 2009 10:38 
Trucker

shovel75 schreef:
Floor schreef:

zal wss die gast zijn die ik regelmatig in herentals zie rijden

zou anders straf zijn moesten er zo 2 in de kempen rondrijden

staat veel aan manege dikbert in herentals

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do jul 16, 2009 12:52 
Trucker

green schreef:
shovel75 schreef:
Floor schreef:

zal wss die gast zijn die ik regelmatig in herentals zie rijden

zou anders straf zijn moesten er zo 2 in de kempen rondrijden

staat veel aan manege dikbert in herentals

ja dat is ie idd
de man heeft een bouwbedrijf of zoiets

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za jul 18, 2009 0:03 
Heavy Trucker

Beste Ronald,

Eerlijk is eerlijk,je hebt een punt,ik heb wat te snel gereageerd en wat te hard van stapel gelopen,hierbij mijn excuses.Mijn reaktie was een reactie op het zovele misbruik die we her en der op verkoopsites te zien krijgen,zie ook enkele topics al onder "te koop zien staan".

Daytona 8219 schreef:
Hi Trucker uit Harelbeke, (Jean-Michel Louis de Pompadour maar Pascal is ook goed) misschien volgende keer eerst even advertentie goed lezen voordat je begint met schreeuwen, staat toch duidelijk ( zeer waarschijnlijk enigste oranje HEMI GTX in europa ) en wat 70 kleuren betreft, ook even goed lezen "433 zijn gemaakt in 4 verschillende jaren 70 kleuren"maar ja, nederlands nederlands of belgisch nederlands zit natuurlijk ook anders in elkaar.

Zoals je kan zien heeft Hans mij enkele posts na die van mij er mij ook al op gewezen dat ik jouw zinnetje verkeerd had geinterpreteerd.Ik had dus werkelijk gelezen dat je bedoelde dat er 70 kleuren waren en dat ze 4 jaar lang werden gemaakt,had ik hierbij wat beter nagedacht en eens opnieuw gelezen dan had Hans er mij niet moeten op wijzen en had ik het zelf ook kunnen merken dat je bedoelde op 4 verschillende jaren 70 kleuren.
Daytona 8219 schreef:
Je vergeet ook nog een kleur, namelijk en zwarte uitvoering al is het dan een GTXtreme http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Dodge-Ra ... sQ5fTrucks .

Kijk,hierbij leer ik ook opnieuw bij,want een zwarte had ik dus nog nooit gezien of erover gehoord.Daarom hebben we ook een leuk forum en leren we elkaar veel dingen bij ;-) Van uniek gesproken !

Daytona 8219 schreef:
Waar staat dat ze 4 jaar zijn gebouwd in mijn advertentie, ik kan het niet vinden, maar kan het natuurlijk over het hoofd zien.

Zie gedeelte waar ik verkeerd gelezen heb in dat bewuste zinnetje :oops: :oops: :oops:

Daytona 8219 schreef:
Wat vol leer betreft, ook hier even je bril op, staat "vol zwart leer inc oranje leer met HEMI GTX logo op hoodsteunen.

Ook hier had ik dus te snel over gelezen omdat ik al mijn oordeel had geveld dat dit geen correcte info was van in het begin van de advertentie,had dus enkel het "vol zwart leer" gelezen en dan "oranje gtx logo" gelezen,blijkt dus idd zwart/oranje leder te zijn.Had nog gezocht op de foto's,maar had er geen gezien van het interieur,waar ik dus verder de mist inging en dacht dat het geen origineel leder meer betrof.

Daytona 8219 schreef:
Pascal, voortaan eerst even goed lezen voor je iets op het forum zet, thanks Ronald.

Komt in orde ;-)

Daytona 8219 schreef:
P.s. Oranje GTX ( volgens mij is het HEMI GTX ) in knokke Heist, is dat een dubbel of enkel cabine

Is idd HEMI GTX,maar als we over een GTX spreken weet iedereen dat deze een hemi heeft,dus bespaart wat typwerk om elke keer HEMI GTX te type, :D
Degene die ik heb gezien betrof een enkele cabine.

Wat aantallen betreft zijn er in 2004 wel degelijk 211 oranje van de band gerold.Nog snel even meegeven dat er 97 groene waren,72 purper en 53 gele.Voor 2005 heb ik geen cijfers,maar die moeten wel ergens te vinden zijn.De quad cabs waren zéér zeldzaam en zijn er slechts héél weinig van gemaakt.

Zo,bij deze nog eens mijn excuses voor een te snelle en foute reaktie Ronald en in ieder geval veel sucses met de verkoop,want de prijs zit zeker goed ;-)
Vriendelijke groeten
Pascal

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]