Geen grote werkplaats hier zo maar ik kan mij behelpen. Mijn ouders hebben het schuurtje vroeger gebouwd om wat planten e.d. in te kunnen zetten in de winter en als opslag van wat materiaal e.d. Het achterste gedeelte is een kleine paardenstal.
Totdat ik oud genoeg was en de plaats die er was begon te benutten voor mijn hobby, sleutelen en rotzooien
Meestal staat er wel iets binnen waar ik aan bezig ben daarom dat op de foto's ook altijd wel iets staat. Sorry, nog geen tijd gehad voor lege foto's (want die zijn er niet

)
Enkele jaren geleden nog een smeerput uitgegraven voordat we er een vaste vloer gingen inleggen (vroeger altijd kiezel geweest). Niet dat ik er nu veel aan heb want de truck past niet binnen. Is 5 cm te hoog en een cm of 3 a 4 te breed
Laatst nog een nieuwe gereedschapswagen aangeschaft omdat ervoor ik 2 wagens had waar alles uitpuilde en de rest overal verspreid lag. Nu alles mooi geordend en nog plaats over. Tijd voor nieuw gereedschap!!!

Dit is de werkplaats op het werk. Niks speciaals, wat rekken langs de muren en een oude werkbank. Het meest herstelwerk wordt op de grond of op pallets gemaakt.

Ben later toch vanplan als ik ga bouwen om een grote gecombineerde werkplaats/opslag te maken. Zodat ik alle machines/aanhangwagens onder het droge kan zetten en een deel wat dan volledig dicht is oals werkplaats in te richten met een grote, zware brug