Hartstikke bedankt voor de verkiezing, ik vind het echt enorm leuk en ben er trots op. Het is de eerste keer dat ik ergens iets mee win sinds de C-junioren met voetballen, en dat is al ff geleden…
Ik heb echter vanaf het begin van de verkiezing voor augustus gemengde gevoelens en denk dat Kokkie het helemaal juist ziet: Het is de mooiste foto die gewonnen heeft, niet de mooiste truck.
De truck van Dennis is gewoon een echte kanjer en als ik diep in mn hart kijk vind ik die gewoon mooier dan de Dodge (nee Dennis, er wordt niet geruild…

).
Ik rijd echter Dodge omdat die gewoon het dichtst staan bij de echte ouderwetse USA oer-truck en echt een beest van eentruck is, en dus NIET omdat ik hem de mooiste truck der trucks vind…
Als ik dan nog een beetje verder uit de kast kom vind ik ook dat het model 2006 al minder dicht bij de oer-truck staat dan 2005 en 2004…
Als ik vandaag een splinter nieuwe truck zou moeten kopen en moet kiezen tussen Dodge, Ford en GMC wordt het misschien wel geen Dodge…
Als het om mooi gaat zijn de truck van Dennis en die GMC Siera Denali (ff al dat chroom wegdenken…)die pas op het forum kwam veel veel mooier, zowel binnen en buiten. Ik heb zelf dan ook op Dennis gestemd.
In elk geval bedankt voor de steun, in Eindhoven drinken we er eentje op (of 2,3…)
@dick: zijn wel Antwaarpse fabrieken en niet dat Rijnmond spul… hier komt de lucht er schoner uit dan het er in gaat…
@Hans AKA Texas Boy: ik ben niet extreem lang maar voor deze foto moest ik toch echt plat in het stof gaan liggen…