Tja er is op het moment een reclame van Tell Sell met de Fix-It Pro.
Die is helaas hard na een halve kras en kun je weg gooien.
Er bestaan wel middelen om lichte krasjes op te vullen maar dat gebruikt elke poetser die 4 tot 5 wagens op een dag wil afleveren.
Wil je je onderscheiden van de rest zou ik me meer gaan toespitsen op het polijsten, sealen en waxen van de lak.
Vergeet daarnaast niet de details zoals de randjes in een gril etc etc.
Als je het goed wilt doen begin je eerst met goed leren te polijsten danwel excentrisch en daarna de stap naar roterend want dat is een vak apart.
Opvullen is leuk maar daar behoud je je klanten niet mee of je moet het uitdrukkelijk vantevoren vertellen.
Ikzelf vul niks op of ik doe het goed of ik doe het niet is mijn motto

Staat nu een BMW 325i in mijn werkplaats die ik een behandeling geef van 3 dagen.
Zo kan ik ruim de tijd nemen om elk detail mee te nemen, en buiten dat de auto is gewassen met een schuurspons oid dus de lak gaat het nodig hebben die extra aandacht.
Besteed veel aandacht aan het opbouwen van een klanten kring en een goede reputatie want een goede reputatie behouden is lastiger als je denkt.
Je kunt 10 jaar lang goed je best doen maar 2 missers en je reputatie is weg.
Geef de klant extra aandacht zonder dit door te belasten en doe net dat stapje extra, dat is wat de klant namelijk wil.
Dus nee er is niet iets van een wasco stift in de juiste kleur om een kras op te vullen.
Ja vast wel iets te krijgen via Tell Sell maar dat Amazing Mike spul werkt 99 van de 100 keer niet.
Je bent welkom om eens een dagje mee te lopen en zo misschien wat extra ervaring op te doen.