Het is nu vr aug 22, 2025 14:42

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Nieuw forumlid
BerichtGeplaatst: do aug 06, 2009 16:58 
Trucker

Inderdaad,er ligt een pak vuil op.
De verkoper zegt dat hij de wagen zal kuisen bij levering,maar ik zou
het toch liever zelf doen.

Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do aug 06, 2009 17:13 
Heavy Trucker

Daar zou ik niet mee inzitten Eddy,Luc heeft die van mij gedaan voor ik hem ging afhalen en was net een truck die uit de showroom kwam ;-)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma aug 17, 2009 19:11 
Trucker

Vanmorgen om 7.00 uur vertrokken richting Ieper,om de verzekeringspapieren in orde te brengen.Rond 08.30 was ik terplaatse.Om 08.45 liet men me binnen bij de verzekering.
Een tiental minuten stond ik al terug buiten met het ingevulde roze formulier en een voorlopige dekking.Daarna richting DIV te Zwijnaarde om m'n plaat aan te vragen.
Op de terugweg heb ik de Boxster goed de sporen gegeven,zodat we iets na tienen bij het DIV waren.Hier hadden we ook geluk,er ware slechts vier personen voor ons.Na een klein kwartierke was ik in het bezit van m'n nummerplaat.Nu ging de reis naar Adegem waar de Dodge staat.
Maar nu zegt de verkoper dat de wagen nog een onderhoudje moet ondergaan en de levering maar voor op het einde van de week zal zijn. :evil:
Er is een kleine mogelijkheid dat het mischien een paar dagen vroeger zou kunnen zijn.
Ik snap het toch niet goed.
Na weken te moeten wachten op de papieren,vind de garagist het normaal dat de klant moet wachten op z'n auto,terwijl meneer gewoon verder werkt aan de oprit van z'n huis.
Ik moet er wel bij vermelden,dat de persoon die de aankoop en de invoer van de wagens doet,niet dezelfste is als die die het onderhoud doet.

Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma aug 17, 2009 20:37 
Heavy Trucker

Rodder schreef:
Vanmorgen om 7.00 uur vertrokken richting Ieper,om de verzekeringspapieren in orde te brengen.Rond 08.30 was ik terplaatse.Om 08.45 liet men me binnen bij de verzekering.
Een tiental minuten stond ik al terug buiten met het ingevulde roze formulier en een voorlopige dekking.Daarna richting DIV te Zwijnaarde om m'n plaat aan te vragen.
Op de terugweg heb ik de Boxster goed de sporen gegeven,zodat we iets na tienen bij het DIV waren.Hier hadden we ook geluk,er ware slechts vier personen voor ons.Na een klein kwartierke was ik in het bezit van m'n nummerplaat.Nu ging de reis naar Adegem waar de Dodge staat.
Maar nu zegt de verkoper dat de wagen nog een onderhoudje moet ondergaan en de levering maar voor op het einde van de week zal zijn. :evil:
Er is een kleine mogelijkheid dat het mischien een paar dagen vroeger zou kunnen zijn.
Ik snap het toch niet goed.
Na weken te moeten wachten op de papieren,vind de garagist het normaal dat de klant moet wachten op z'n auto,terwijl meneer gewoon verder werkt aan de oprit van z'n huis.
Ik moet er wel bij vermelden,dat de persoon die de aankoop en de invoer van de wagens doet,niet dezelfste is als die die het onderhoud doet.

Was bij mij ook zo en heb ik ook nooit begrepen.Mijn truck heeft daar ook maanden gestaan en net toen alle papieren in orde waren kon ik ook nog even doodleuk een week wachten voor groot onderhoud en opkuis.....kon toen ook echt wel ontploffen van coleire.
Verder ben ik wel tevreden van Luc qua onderhoud en prijs.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr aug 21, 2009 18:52 
Trucker

Vanmorgen kon ik eindelijk de Ram ophalen.
De truck stond te blinken als of hij nieuw was.
Ik moest wel even op m'n tanden bijten toen ik vernam dat enkel de motorolie
ververst was,en geen oliefilter.De garagist zat zonder filters.
De garagist vertelde me een fabeltje dat nog niet zo lang geleden een nieuw filter gemonteerd werd in de States.Hij heeft het gezien op de Car-pas die bij het voertuig zat.
Deze car-pas kon hij me niet tonen omdat dit document bij de persoon die de papieren doet lag.
Op de truck zelf heeft men een klein mistlichtje gemonteerd.
Het lichtje is van Hella en heeft een goedkeuring.
Er moest enkel een klein beugeltje gelast worden aan de trekhaak.
De aanpassing voor de aan de zijkant uitkomende uitlaat vind ik niet zo geslaagd.
Ik vind de buis een beetje te lang.In de toekomst zal hier iets aan gedaan worden.
Wat me meteen opviel,was dat de wagen ZEER zacht rijd.
Wanneer ik over een verkeersdrempel rijd,heb ik het gevoel met een Citroen DS op de baan te zijn.Dat was met m'n GM's wel wat anders. (model 92-95)
Ook het verbruik blijkt mee te vallen.
Aan een snelheid van 100 km/u werd er een verbruik van 9,5 liter gemeten.
In de stad gaf ie 15,5 liter aan.
Dit zijn echter m'n eerste indrukken,wat na +/- 50 km. nog niks wil zeggen.
Afbeelding

Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]