nou wat gaat de tijd toch snel

maar de vacantie in kroatie zit er weer op ,en het was weer fantastisch

2 weken mooi weer elke dag rond de 30 gr dus daar is niks mis mee . de hemi en de caravan weer heel thuis is ook wel een fijn gevoel ,het zijn toch een 2600 klm die je moet rijden . heen weg in een ruk naar porec in istrie gereden ,daar bij men zwager en schoonzus een pilsje wezen pakken en ff ilegaal gecampeerd je moet toch wat als je niet meer verder mag rijden omdat je aan het

gezeten hebt

het viel me mee dat we snachts niet uit ons bed gelicht zijn . we stonden precies voor een hotel

achter mij stond nog een holander met een chevy van ,die ook lekker goedkoop wilde slapen

toen we smorgens wakker werden ook maar meteen naar de camping in vrsar gereden en de boel op gebouwd .ik heb nu nog niet veel foto's want men maat heeft de meesten gemaakt en die heb ik nog niet ,maar ik zal ze tzt wel ff plaatsen . we zijn weer op mooie plekjes geweest ,man ow man wat zijn die weggetjes daar smal glad en stijl

en als je dan na 3 klm erachter komt dat het een dood lopende weg is en je eigenlijk niet kunt draaien dan breekt het zweet je toch wel uit

maar het is allemaal goed gekomen . ik heb iets van 4 dodge trucks gespot en maar eentje die ik op de foto heb en waar ik een kaartje achter het raam heb gedaan , ik zal de foto er wel bij zetten ,truck ziet er bekent uit vind ik . meschien iemand die hem kent . de rest volgt nog wel !!!
illegale camper plek

hier zie je de chevy van nog net staan

en hier de dodge truck .ik kon er niet goed bij om de foto te maken