Floris schreef:
En Thea, kun je al een beetje een indruk krijgen van vandaag. Wel jammer dat je er niet bij was, maar goed dit forum maakt het ruimschoots goed denk ik.
John je sprong in het diepen en slaagt gelijk coumloude voor reddend zwemmen zullen we maar zo zeggen.
John, als je nu maar niet in de schulden raakt. Of je moet even je rekeningnummer kenbaar maken dan kunnen wij je sponsoren voor de volgende meetings.
godverde godverde godverde, ge moest eens weten hoe ik hier mijn kas heb zitten opvreten. een bus vol oude mopperende knarren, die alle motieven hebben gedemonstreed om bejaarden in een home te steken.
ik had al geen goesting om open te doen vandaag
al het wc papier op, toilet bekan afgebroken. zijn dus schuifdeuren en na 5 min wisten ze da al nimeer, maar het zal de altzhamer zijn zeker, want eens ze gedaan hadden met kakken stonden ze een voor een te gillen: HELP IK ZIT HIER OPGESLOTEN !!!!
gevolg: ik vies, buurvrouw vies en zoon gelijk een donderwolk.
dan dachten ze nog dat ik ging pannekoeken bakken ook. dat dacht ik dus ni.
en van de foto's word ik echt ni vrolijker. ik heb daar een serieus pak ambiance gemist
volgende keer, sorry de keet is dicht ik ben er ni. da ze maar aan de ovekant gaan zitten met hun bus
ma verder was het een fijn dagje

ik ben niet labiel, enkel een beetje emotioneel flexiebel