nounou pfffffffffffffffffffffffffffffffff
Wat een reacties,fotos en filmpjes prachting mannen
Ook ik,en zekers ook de rest van chapter limburg vonden t helemaal super,alles zat gewoon mee,t weer ,de opkomst,..ja echt alles liep gesmeerd,enigste was dat t springkussen opeens op zijn gat lag maar dat was ff later ook weer opgelost
convooi uit belgie was super om te zien,22 trucks achter elkaar zag er erg vet uit,mooi geregeld jongens
Dat sommige vonden dat er weinig te zien was buiten de trucks,had ik wel verwacht ,maar voor een eerste meeting wilde ik dat nog niet doen,t belangrijkste voor mij was om te kijken of er animo was voor een pickup meeting,en ja,...die animo is er
En ja,volgend jaar gaan we t gewoon nog eens dikker overdoen,t hoe en wat weet ik nog niet maar hier komt zeker nog een vervolg op,ik/we hebben al wat ideetjes maar daar hebben we een hele winter om over na te denken
Verder wil ik iedereen bedanken voor de support of t nu was voor t ontwerpen van de flyer(elwin)t sponseren van de bekers(Henry)t regelen van een mooie meid(thierry)t gehele jaar door flyeren,t regelen van een mooi convooi,t geven van een heerlijk bbq de avond ervoor(peer) t terbeschikking stellen van een springkussen of hoogwerker(marco),Natuurlijk ook truckstop8 ,die nu ook al zin heeft in volgend jaar en zich excuseert voor de wat lang wachttijden aan de bar.Alle (nog niet)
forumleden die zich miss de komende week wel aanmelden,en iedereen die met fotos en filmpjes ervoor gezorgt heeft dat deze meeting op de kalender staat en niet snel word vergeten
Verder wil ik via deze weg nog een keer extra onze groep bedanken voor alle steun en hulp en dan met name mijn meissie,hier inmiddels al bekend als "kenner"
Ik hoop dat ik niemand vergeten ben,anders daarvoor excuus,maar deze meeting is ook door alle aktieve members van hier mogelijk geworden
Special thanks to the burners