wat een welkom hier

, geweldig
ja lijkwagen is ook wel leuk , was op zoek naar een sedan 1987-90 model kwa front en achterkant op een oud kenteken maarja was niet vinden voor een redelijke prijs met de staat van de auto en toen kwam deze station op mijn pad en was de bedoeling de chrome dingen eraf te halen omdat de ruiten er nog achter zaten dus was een kwestie van even met een stenley mes aan de hobby en chrome strippen scoren en toen zag ik deze truck op de laatste SNC staan waar ik al een beetje naar rond aan het kijken was maar was bij een paar auto's wezen kijken maar was het allemaal net niet, net zoals deze auto, zoals hij erbij stond op de werf toch maar even nummer van die man opgeslagen in mijn telefoon en de dag erna even een smsje gestuurd hoe en wat
even wezen kijken , en er moest heel veel aan gebeuren maarja het is een auto van 1988 dusja,
maar er zat een nieuw interieur bij weliswaar nog in de doos en boven op zolder al twee jaar maargoed, hij was al 8 jaar eigenaar en had van alle jaren ook de rekeningen en alles dus het klopte allemaal wel en de prijs was redelijk dusja ben ik maar overgestapt naar deze auto is natuurlijk wel een stuk leuker, stoerder en sportiever.
de banden op de foto heb ik er gelijk onder vandaan gehaald want vond het niks op de snelweg en heb de wielen van de caprice eronder gezet en rijd nou een stuk fijner.
als de winter begint zet ik die andere banden er weer onder(A) mijn vragen zal ik wel even in een ander topic stellen Gr. Bas