Hey even voorstellen:
Na een tijdje zonder 'echte amerikaan' gezeten te hebben in verband met aanschaf van 1e huis begon het toch weer te kriebelen.
Vandaar toch maar weer eens gaan kijken en rondneuzen en bij mijn nieuwe aanwinst uitgekomen een '83 Chevrolet El-Camino.
Hij heeft wat werk nog maar goed daar voor is die ook aangeschaft, de roest valt nog mee maar alles bij elkaar toch wel goed voor een 1 of 2 wintertjes werk.
Deze periode eerst maar even beginnen met het bijwerken van de motorkap (voorkant bijna helemaal weg geroest) en het creeren van een bedcover (zitten zoeken naar een softcover om aan te schaffen maar aan de prijzen hiervan te zien gok ik dat dit toch een zelf bouw ga worden, hoe nog geen idee hier moet ik nog even over na denken)
Verder valt het werk opzicht wel mee, de onderkant is hard, en tot dus ver lijkt het alleen maar plaatwerk dat opgeknapt hoeft te worden.
Hij rijd momenteel op gas maar geen idee of ik dat er in ga houden (geen kennis van het hele systeem, en op een of andere manier weinig vertrouwen in maar mischien veranderd mijn mening nog wel als ik er een tijdje op gereden heb).
Vandaag eerst de auto even onder de hogedruk spuit gezet en daarna wat fototjes gemaakt:

Flink wat roest op de motorkap:

Tevens flink wat roest naast het raam (lijkt oppervlakkig te zijn)

Van het chroom is niet veel moois meer over (voor en achter zo)

Blaasjes en wat roest aan de linkerkant (ook dit is weer alleen oppervlakte)

Interieur is netjes echter niet het origineel, opzoek naar origineel dus

(doos met airco onderdelen, scheelt weer in het verbruik)

Motortje

mvg,
Arno