hemiram schreef:
heb je er al wat wd 40 in gespoten john

anders gewoon ff de zaak open maken john , er moet toch een nieuw in

gewoon goed kijken waar het contactslot vast zit ,en meestal kan het alleen verwijdert worden met de sleutel er in . er zal waarschijnlijk wel een contact blokje onder je contact zitten ,als dat is dan kan je hem daar gewoon met een schroeven draaier starten . en maandag ff de dealer bellen voor een nieuw contactslot

hij is er al uit(geweest) t nokje eraf gehaald,maar t blijft kut
Je kunt em er alleen uittrekken als hij op "on" staat en daarvoor blijft ie hangen,wel al goed ingespoten maar waarschijnlijk zit er ergens een braampje aan een nokje of zit er een nokje scheef
Schroevendraaier gaat ook niet,er zit namelijk ook nog een plastic palletje wat je tegelijk in moet drukken en ik ben bang dat ik die verneuk als ik met een schroevendraaier ga frotten
@ramjan,1 sleutel is pas anderhalf jaar oud,maandag maar ff de dealer bellen voor een nieuwe contactslot,maar zal wel ff duren als ik een slot op mijn huidige sleutel wil
Waar ik ook aan zat te denken om een ander slot met sleutels te bestellen en een andere cilinder voor de deur denk dat ik dan eerder geholpen ben,verder heb ik geen cilinders op deuren of tailgate zitten