Ik heb voor de SRT ook 2 jaar met een Hemi gereden (Ram 2003).
Moet ook toegeven dat je met de juiste uitlaat de V8 veel mooier hoort roffelen.
En de Hemi maakt minder toeren bij cruisen.
Maar dat weegt echt niet op tegen alle andere fun-parts van de SRT10.
Ik denk dat ik enkel terug zou gaan voor een Hemi wanneer ie in het 2009 model zit.
En eigenlijk wacht ik dan liever tot ze de 6.4 erin leggen.
Ik heb dit weekend bijna 700km gereden met mn Viper , zaaaaalig , ik zou er zo nog 500 bij kunnen knallen.
Veel km rond de 120 gereden , maar dan komen er al eens BMW'tjes en Audi'kes arrogant in je reet hangen , en dan is het moeilijk om het beest eens even open te trekken tot 200 of 200+...
Het verbruik was 17l/100km , dat is zo ongeveer 1 op 6 dacht ik...
nee , ik heb echt 2 jaar genoten van mn Hemi en ik ben blij dat ie nu een heel tof baasje heeft.
maar de SRT10 is toch echt een heel ander geval.
en het geluid van de SRT vinden velen niet zo mooi als een Hemi , maar als ik Alex zen SRT hoor met de volledige Billy-Boat uitlaat eronder , weet ik genoeg.
misschien nog een vd mods die ik in de toekomst wil hebben , maar eerst wil ik het horen bij Hans , want daar staat ie nu zo ongeveer onder zijn SRT.
Inderdaad het geluid is echt niet vergelijken met vroeger, als ik nu ergens rijd kijken alle fietsers achterom en dat was voorheen niet zo het geval, en dan rijd ik bij manier van spreken juist iets meer dan stationair toerental