Chris46 schreef:
Welkom Tim!
Heeft Peter je Escalade wielen verkocht?
Die tuning heb ik ook wel oren naar!
Heb je die bij pecars vandaan?
Mooie Avalanche

Nee ik heb geen Escalade wielen. Ik heb deze velgen
http://www.gmaccessorieszone.com/Chevro ... =gm_wheels normaal word de LTZ af geleverd met 20 inch chrome clad velgen. Ik wilde ze een maat groter dus vandaar. De tuning heb ik inderdaad bij Pecars vandaan. Hij heeft hem geimporteerd. Maar om het maximale eruit te halen moet u zelf nadat u de tune hebt geinstaleerd wat dingen aanpassen. Data loggen zodat de tune nog beter word afgesteld op uw motor. En dan hebben we het nog niet over custom tunes

Zou u dat willen moet u echt op het forum van diablo gaan lezen of even aan mij vragen. Maar voor de hardware zou ik toch even PEcars aanschieten

Uw 6.2 heeft erg goede resulaten met de predator. U gaat er ongeveer tussen de 15 tot 20 rwhp aan vooruit en je kan er nog eens 5 pk extra uithalen met het juist instellen. Ik heb gemerkt dat vooral incombinatie met het gas de auto een stuk beter rijbaar is geworden. ( ik heb 1,5 jaar een avalanche 2007 gehad met de 5.3 op bezine) Nu ik op gas rij wil ik nooit meer wat anders!
T-Bob schreef:
Solid schreef:
@ T-Bob:
Volgens mij hebben ze pas geleden wel de dodge 2009/2010 ( aan je foto's te zien) compleet ondersteund met nieuwe updates. Ik weet niet of je de pc interface kabel hebt? Maar dan zou je de predator moeten updaten. Het heeft bij mij ook meer als 10 maanden geduurd voordat ik ondersteuning had. En heb meerdere beta's gedraait op mijn predator. Wie heb je gemaild? Als je ze direct mailt kan je beter MikeL of Johan een e-mail sturen. Die reageren wel snel

Is inderdaad met mikel gemail door Bonza(jeroen) hier op het forum hij heeft de snelheidsbegrenzer wel eraf.
zie hieronder de mail
-----------------------------------------------------------------------
mikel
Post subject: RE: Calid supported? PostPosted: Dec 01, 2009 - 05:29 PM
We do not have support for export Rams currently.
mlitsch @ diablosport.com
-----------------------------------------------------------------------
>Johan/Mikel,
>
>Want to check if a '09 Dodge Ram Laramie 4x4 5.7L is supported by the
U7137 Predator. Calid installed in the PCM is 68060399AB?
>
>_________________
Heeft u mischien het Vin nummer? Heel mischien kan ik eens informeren het word dan wel na de kerst. Maar niet geschoten is altijd mis