Hallo Allen,
Ben pas nieuw hier maar had een leuk idee voor een topic. Ik weet niet of dit de goede afdeling is maar dan hoor ik het graag
Mijn ervaring en dan vooral in de randstad is dat mensen onze trucks niet echt kunnen waarderen

En dan vooral de blikken en de leuke woordkeuzes zoals "aso bakken". En dit voornamelijk van de "groene" mede weggebruikers

Maar OOooh wat is het toch fijn als je ergens vast staat door de sneeuw en een aso bak kan je er even uittrekken. Dus ik dacht plaats hier je helden daden van afgelopen dagen of langer geleden!
even voor de aftrap
Heb een Bmw 3 serie ( oud model) bij de macdonald op de parkeerplaats los getrokken. De zeer vriendelijke jongen reed op semi slicks. en stond vast in 15 cm sneew. Gelukkig voor hem had ik mijn sleepkabel bij me want hij was alleen en niemand wilde hem echt helpen in de sneeuw.
Me zusje heb ik ook los moeten treken ondanks alle waarschuwingen toch maar gaan rijden

en dan halverwege achter komen dat ze het toch een beetje te link vond dus had ze hem maar in een parkeervak gezet waar de sneeuwschuiver langs was gereden en toen we de auto wilde ophalen er 30 cm sneeuw rondom lag.
En daarbij nog een paar buren moeten duwen wegens gebrek aan sleepoog niet kunnen slepen.
Het zou eigenlijk verboden moeten worden de weg op te gaan als je eigen auto niet kent!
Maar ineens waren mensen wel heel erg blij met een truck! En dan de blikken als je wel door de sneeuw rijd waar anderen niet kunnen komen.
Jullie nog leuke dingen meegemaakt?