Het is nu vr jun 27, 2025 19:14

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 104 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: vakantie
BerichtGeplaatst: di jan 12, 2010 8:42 
Heavy Trucker

Citaat:
Ja dat klopt!

Ik zat in dat apartement boven de super markt. Ben er 1x geweest met mijn avalanche 2007. Mijn vader is er 1 keer geweest met zijn Silverado. En ik ben vorig jaar een paar keer naar estartit geweest toen ik in plajta d'aro zat. Ik ben van de 3 keer alleen naar spanje 2 keer met de avalanche geweest en 1x met een 300c die me vader toen had. Mijn avalanche had toen ecm problemen op de dag dat ik weg ging!!

Dat is ook toevallig!! Als je er dit jaar weer rond die tijd bent kan je naar onze mini forummeeting komen :D :D Zal de laatste week van juli worden.

2011 E200CGI avantgarde Sport 125 edition, 2012 FIAT 500 0,9 turbo (voor vrouw en dochter)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di jan 12, 2010 13:37 
Pro Trucker

ik kijk er al naar uit :!: :!: :!: :!: :!:

http://www.youtube.com/watch?v=vw7Q-aPDuDA

http://www.everyoneweb.com/transportdiensten/

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di jan 12, 2010 14:52 
Heavy Trucker

Leuk plekkie voor wat groepsfoto's:

Afbeelding

2011 E200CGI avantgarde Sport 125 edition, 2012 FIAT 500 0,9 turbo (voor vrouw en dochter)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di jan 12, 2010 16:13 
Trucker

dutchtbi88 schreef:

Afbeelding

Hahah daar heb ik inderdaad ook foto's van! Ben je al een keer naar het stuk strand geweest en dan vanaf dat stuk waar je op de foto staat en dan ong een km of 5 naar rechts? Dan moet je eerst door van die zandweggetjes. Daar heb je een behoorlijk rustig stuk strand!

En waar staan jullie op de camping?

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di jan 12, 2010 16:43 
Trucker

Solid schreef:
dutchtbi88 schreef:

Afbeelding

Hahah daar heb ik inderdaad ook foto's van! Ben je al een keer naar het stuk strand geweest en dan vanaf dat stuk waar je op de foto staat en dan ong een km of 5 naar rechts? Dan moet je eerst door van die zandweggetjes. Daar heb je een behoorlijk rustig stuk strand!

hahahahaha lekker hoor spanje 30 min rijden van las dunas even met het bootje langs die rotsen visjes kijken

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di jan 12, 2010 20:56 
Heavy Trucker

Citaat:

Wij gaan inderdaad altijd naar dat rustige strand, waar de rivier de Ter in zee uitkomt. Daar mag de hond mee op het strand. De auto ziet er dan wel verschrikkelijk uit na een paar dagen over die onverharde wegen crossen, maar dat nemen we maar voor lief. Vlak voordat we naar huis gaan even de hoge druk spuit erop en hij is weer netjes.

Wij staan op camping Ter, direct naast de Liddl supermarkt, een kleine eenvoudige camping, dus zelfs in juli/aug niet al te druk.

Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo jan 13, 2010 0:03 
Trucker

Hier een foto van de avalanche 2007. Deze foto plaats herken je vast wel :wink:

Afbeelding

Inderdaad ja waar de ter in zee uitmond! Ik kwam even zo snel niet op de naam. Ik vind het altijd erg gaaf even daar rond crossen door het duin gebied :D Alleen zo verradelijk als je vast komt te staan hahah :D

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo jan 13, 2010 8:23 
Heavy Trucker

Citaat:
Inderdaad ja waar de ter in zee uitmond! Ik kwam even zo snel niet op de naam. Ik vind het altijd erg gaaf even daar rond crossen door het duin gebied Alleen zo verradelijk als je vast komt te staan hahah

Wij doen dat iedere dag om bij het strand te komen, heb er nog nooit echt vast gezeten, wel eens de 4LO- stand nodig gehad om weg te komen, maar daar heb je hem voor, toch! :D :D

Wat ook leuk is, is die berg beklimmen ( met de auto) aan de overkant. Ik zag op Google streetview dat er daarvandaan ook een binnendoorweggetje naar L'Escala moet zijn. Gaan we van de zomer eens verkennen.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo jan 13, 2010 10:41 
Trucker

dutchtbi88 schreef:
Citaat:
Inderdaad ja waar de ter in zee uitmond! Ik kwam even zo snel niet op de naam. Ik vind het altijd erg gaaf even daar rond crossen door het duin gebied Alleen zo verradelijk als je vast komt te staan hahah

Wij doen dat iedere dag om bij het strand te komen, heb er nog nooit echt vast gezeten, wel eens de 4LO- stand nodig gehad om weg te komen, maar daar heb je hem voor, toch! :D :D

Wat ook leuk is, is die berg beklimmen ( met de auto) aan de overkant. Ik zag op Google streetview dat er daarvandaan ook een binnendoorweggetje naar L'Escala moet zijn. Gaan we van de zomer eens verkennen.

Ik zal vanavond even aan mijn vriendin vragen. Maar vorig jaar hebben we ook leuke plekken ontdekt onderaan de berg bij begur. En ook hele leuke plekken richting rosas als ik het goed heb. Maar ik ben even alle namen kwijt :shock: Ik ben meer van het er heen rijden zonder naam te kennen :wink: Wel toevalig gisteren me vriendin van Ja we moeten maar eens gaan kijken voor de vakantie. En dat terwijl ik in dit topic zit te posten! :D

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di maart 23, 2010 18:29 
Pro Trucker

het begint weeral te kriebelen daarom deze topic weer ff naar boven gehaald :D :D :D :D

http://www.everyoneweb.com/transportdiensten/

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di maart 23, 2010 18:47 
Heavy Trucker

Hier begint het ook alweer te kriebelen :D :D In augustus weer een maandje Zuid-Frankrijk :glasses7: :glasses7:
Dit jaar met de Dodge en campingcar :D

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di maart 23, 2010 19:29 
Ik ga niet naar Spanje maar naar Portugal, minder toerisme en meer cultuur en natuur.
Hopelijk wordt het dit jaar met een Dodge en een lange schamelwagen voor verbouwing troep :)

Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di maart 23, 2010 21:22 
Trucker

September wordt weer een ritje Spanje :downtown: oleeeeee :D :D

Afbeelding Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo maart 24, 2010 0:13 
Pro Trucker

jan.kee schreef:
Hier begint het ook alweer te kriebelen :D :D In augustus weer een maandje Zuid-Frankrijk :glasses7: :glasses7:

Zit de laatste 2 weken van augustus ook in zuid frankrijk ergens op een camping ma ben de naam kwijt. Zal da is moeten opzoeken en wie weet komen we elkaar wel tegen 8)

Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo maart 24, 2010 2:23 
Heavy Trucker

DodgeRammer09 schreef:
jan.kee schreef:

Zit de laatste 2 weken van augustus ook in zuid frankrijk ergens op een camping ma ben de naam kwijt. Zal da is moeten opzoeken en wie weet komen we elkaar wel tegen 8)

Wij zitten in Argeles-sur-Mer, 20 km onder Perpignan

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 104 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]