Wat zijn mijn volgende stappen?
VVanavond ga ik uitmeten hoe groot mijn laadbak precies is...
Zodat ik hiervoor traanplaat kan bestellen.
Als het traanplaat besteld is wil ik een weekend eraan spenderen om mijn vloer klaar te maken van de bak. Deze moet behandeld worden met zink zooi zodat hij niet meer gaat roesten.
Tevens heb ik een 3mm dikke bak laten zetten zodat mijn gastank 10cm zakt. Deze komt verzonken in mijn laadbak. Deze bak beschikt over 2 afwateringen waardoor ik geen last meer zou moeten hebben van water.
De bak compleet bekleden met traanplaat en ook de gastank op die manier wegwerken.
Die ligt nu zo:

Nadat dit klaar is ( 4 weken geschatte tijd i.v.m. dat het mijn daily ride is...)
Ga ik mijn compleet nieuw interieur bestellen in america behalven bank en dashboard.
Dus een complete sealingskit voor de ramen en deuren alle rubbers.
Deurpanelen, hemel, vloerbedekking, armsteunen, km/h teller ( als dat gaat werken met dezelfde mph kabel) en zo nog een hoop meer.
Als dit besteld is kan ik ondertussen beginnen aan mijn dashboard...
Als die redelijk klaar is en ik weet waar alle schakelaars en dergelijke moeten komen zitten dan kan ik de kabelboom zelf gaan maken!
Ondertussen kan ik mijn nieuwe torretje samen gaan stellen en laten bouwen...
En voordat die klaar is wil ik heel het interieur erin maken!
Als het torretje dan binnen is de oude eruit en de nieuwe erin...en meteen heel de motorruimte aanpakken!
en helemaal als laatste kies ik ervoor om de buitenkant aan te pakken!