moly schreef:
rené schreef:
Leuke filmpjes inderdaad!! Ik was pas mijn tijdschriften een beetje aan het opruimen, kwam ik een oude c&V tegen waar ook een rijverslag van een RAM srt in stond. ik weet dat sommigen dat blad niet zo hoog op hebben, maar k wou het toch ff zeggen

ik heb hem niet gelezen wat vonden ze er van

De verslaggever vind m ook helemaal geweldig. Hij test een zwarte SC. Hij heeft het onder andere over een "verdomd geil aanzuiggeluid" wanneer je het gaspedaal lekker intrapt, en over de strakke wegligging. Ik citeer even een leuk stukje:
"Plaats van de misdaad: autobaan, linker baanvak. Net voor mij een Toyota Supra, de naald van mijn snelheidsmeter overschrijdt net de 230 km/u. Ik kijk genietend van mijn hoge zitpositie in de linker buitenspiegel naar de japanse racer en denk zweetparels te ontdekken op het voorhoofd van de bestuurder. Die heeft in zijn leven waarschijnlijk met vele sportwagens afgerekend in de achteruitkijkspiegel, maar met een pikzwarte Dodge Ram net 500pk Viper power? Vast niet..
Net onder de 240 km/u verhuist de Nippon-racer naar het middelste van de 3 baanvakken en laat mijn "kastenwand op wielen" voorbijsteken; .........
Negatieve punten? Ja? Spijtig genoeg niet mijn auto"