Tja Jordy, te lang wachten is ook niet altijd goed he. Ken genoeg mensen die nu rond de 50-60 zijn en zeggen, had ik maar.....
Ik was 23 toen ik op mijn eigen begon, en kan je verzekeren dat er veel op je af komt wat je (nog) niet kent. Zelfs al werk je 25 jaar voor een baas, eens je op je eigen gaat, komen er bijna elke dag wel weer nieuwe dingen voorbij. Dat vind ik nu het mooie van eigen baas zijn. Niemand vertelt je hoe het moet, zoek het maar lekker zelf uit. Toch is het zeker niet slecht om eerst ervaring op te doen, zodat je baas nu nog je foutjes kan betalen. Ik werkte ook al 10 jaar in een motorzaak eer ik begon. Ben vanaf mijn 20e tot 23e bezig geweest met alles te regelen zoals pand, inkoop, bankzaken en geld. Ben begonnen met 12 nieuwe scooters op voorraad, en heb nu na 2 jaar zo een 35 nieuwe op voorraad staan en enkele gebruikte. Tevens ga ik vanaf april uitbreiden. Ben nu 2 jaar bezig, en heb op papier staan dat ik over 1,5 jaar het pand kan kopen. Als je maar zelf er voor de 100 % tegenaan gaat en je niet laat stoppen, komt het allemaal wel goed. Denk ook aan vriendin en familie, want ik werkte in het begin werkweken van zo een 100 uur, nu nog maar een uurtje of 80 per week

hier moet je vriendin bijvoorbeeld wel tegen kunnen. Heb je iemand die zeurt als je al eens 10 minuutjes later thuis bent, en je wilt niet van haar af, begin er dan niet aan. Mocht het ooit zover komen dat je zelfstandig gaat, en je hebt vragen, mag je ze altijd stellen (weet lang niet alles, maar heb toch al wat tegengekomen).
Laterzz RC