Het eerst volgende wat nu moet gebeuren is dat ik een compleet nieuw interieur ga bestellen en xenon verlichting plaatsen...maar dit pas zodra ik begonnen ben aan mijn custom dashboard!
Wil namelijk zelf een dasboard gaan maken van polyester.
Polyester heb ik al in huis...20 meter glasmat en 10 liter hars en 400ml verharder.
Daarna het oude interieur ( wat daar nog van over is eruit ) dus dan ook tijdelijk de bank...
Hierna wil ik de complete binnenkant ook gaan spuiten met bodysuit, dit om alles echt netjes te krijgen.
Als dit gebeurd is kan de bank weer terug. Zodra deze erin staat is hij weer bruikbaar voor dagelijks vervoer... ( zal half maart zijn ivm dat mijn pa dan voor een 2de keer geopereerd moet worden aan het tussel syndroom in zijn polsen )
Hierna kan de al bestelde hemel geplaatst worden ( witte hemel 64 euries )

Dan zal er na een week of 4 het complete interieur arriveren en dan gaat die erin! Hoop dan ook dat het dashboard klaar is.
Zodra dit er dan allemaal in zit moet ik nog de complete kabelboom eruit en zelf een nieuwe maken echter moet ik dan al rekening houden met het nieuw aan te schaffen motorblok

sst
Wil er tussen kerst en oud op nieuw een nieuw torretje inhangen...
Dit zijn dus in grote lijnen de plannen.
Dit wordt nog gedetaileerder maar ik zit op het werk dus kan niet heel veel tijd hier aan spenderen
grtz