axxel schreef:
Of ze beter of slechter zijn weet je pas als je ze eronder plaatst.
Ik heb ze allebij kunnen testen op de Ram srt-10.
Zo nu naar schiphol op naar de zon
Alex
Uitspraak klopt als een zwerende vinger Alex, je moet het verschil onder je eigen auto ervaren.
En dat Conti's waardeloos zijn voor een SRT omdat een bepaald type van deze fabrikant onder een Ford Mondeo of VW Passat zo slecht waren is een net zo waardevolle tip als te roepen dat een SRT-10 niet vooruit te branden is omdat je vroeger een Dodge Caliber hebt gereden die niet al te pittig was
Heb ook Pirelli's op andere auto's gehad waar ik zeer tevreden mee was en Conti's die bagger waren.
Maar ik vergelijk nu de types en maat die onder de SRT gaan en na ruim 25000 Pirelli kilometers zijn de eerste 1500 km op de Conti's een verademing.
Droog zijn beide banden aan elkaar gewaagd, maar met nat weer is de Conti zoveel beter dat ik er spijt van heb dat ik niet direct ben overgestapt bij aanschaf van de SRT.
Waar ik eerst met forse regen rechts bleef rijden omdat een inhaalpoging vaak op glijden en zwabberen uitdraaide kan ik nu gewoon doorrijden zonder dat mijn hartslag ineens richting 200 gaat
