Zoals laatst te lezen was in een topic over aftermarket bumpers zoals die van Road Armor en Iron Bull dat ik zelf een bumper ging maken en dan een bumper build-off ging houden met Dams van op het forum ben ik het weekend weer van gedacht verandert (hoe kan het ook anders met mij

)
Heb via het Powerstroke forum een parts-deliver gevonden die echt heel voordelig onderdelen aanbied voor op onze truck's (
http://www.certifit.com) Positieve ervaringen over gelezen dus ik ga deze weg op.
Het wordt dus een standaard Ford bumper maar dan wel van een nieuwer model. Ik ga nu van een 2002 model naar een 2005-2007 model bumper en grille. Voor het geld dat ik nu ga uitgeven aan bumper, grille en foglights kan ik nooit een bumper zelf maken die naar mijn zin is (ben nogal precies daarin). En ik ken mijn eigen, als het niet naar mijn zin is verander ik toch weer en dan heb ik 2x kosten.
Kon trouwens ook niet echt afscheid nemen van het chroom op mijn truck. Ik zie veel te graag een grote chromen grille met dito bumper.
Dus zal binnen een paar weken (doe maar maanden

) met een nieuwe snuit op de truck rijden.
Ga van dit:

Naar dit:

Dezelfde grille en bumper maar ga nog geen lichten veranderen. Hoop ooit een deal te kunnen maken op echte OEM harley headlights van Ford