martinviper schreef:
hallo ben kom hem wel een keer bekijken wachten duurt nu lang zekers
Hoi Martin,
Heb Tonnis van der Veen vanmorgen opgebeld met de vraag wat ie toch had gedaan....
Hij vroeg mij zeer verbaast WAT DAN ?????
Ik zei ik heb de hele nacht niet geslapen door die auto van jou .....
Hij zij word toch eens volwassen ha ha .
De vraag waarom ik voor deze TOYOTA TUNDRA TRD ROCK WARRIOR heb gekozen !!!!!!!!!
Tonnis van der Veen heeft 4 weken in canada lopen zoeken naar een mooie TRD ROCK WARRIOR, en als je gaat kijken bij toyota.com dan is een standaart rock warrior heel anders. Het is dus een bijzonder exemplaar en zeker de enige in nederland die er zo uitziet.
Deze dealer had hem bij de fabriek voorzien van zwart interieur, Zwart leer, TRD remklauwen en schijven, RVS remleidingen, spartbord verbreders, Speciale 20inch velgen met 325 brede banden en nog een paar dingen, dit alles zit niet standaart op een TRD Rock Warrior pakket.
Een TRD pakket heeft dus bilstein dempers, RVS plaat onder de auto, RVS uitlaat en ik weet niet wat allemaal nog meer.
Er zit een prins LPG in met 120liter onderbouw, daar komt nog een 230liter in de bak bij.
Verder een deksel op de bak, navi met achteruitrij camera, massa kabel voor lier trailer en nog een paar dingen die ik nodig heb.
Ik vond hem zo mooi en exclusief dat ik voor deze auto ging en niet voor een dodge met cummins diesel.
Ik ben er dus helemaal verlieft op