Eindelijk..

tijd gevonden/gemaakt om mij aan te melden bij mijn favoriete website/forum
Ik ben Chris (41) vrachtwagenchauffeur, samenwonend met Mirian en onze stoere jongens
van 11, 9 en 7 in het pittoreske Overloon (z.o.Brabant).
Sinds 2000 ben ik in het trotse bezit van een knalrode Chevrolet Silverado c1500 lt ext.cab short box 4.3 v6
10 jaar en 2 ton rijplezier verder, moeten we echter helaas helaas afscheid nemen van onze trouwe Chevy
de eerste 5 jaar konden we als particulier nog grijs rijden, daarna werd het minder leuk,
de hoop nog gevestigd op een rechtszaak als lid van stichting belangen grijskentekeneigenaren,
daarna nog gekeken of het rekeningrijden nog uitkomst kon bieden (door minder km te rijden)
maar ja, dat plan is sinds een paar weken ook gevallen, en toen heb ik de knoop doorgehakt,
Chevke moet vertrekken....maar ik laat me niet zomaar in een doorsnee/13 in een dozijn euro/japans/koreaans koekblik
stoppen !!! (wat ze in Den Haag wel t' liefste zien)
Nee ik probeer mijn pick-upje te ruilen voor mooie van of belastingvrije amerikaan, want als je dat 10 jaar gereden hebt
dan is al het andere toch behelpen.. haha
Dus zodoende zal ik toch regelmatig op dit forum te vinden zijn voor vragen en om ervaringen delen,
want in mijn vrienden/kennissenkring vinden ze het wel "leuk", maar ze verklaren mij voor gek als ik weer zo'n dorstig type koop
ach ja, je kan maar een verslaving hebben, ik ken slechtere....
sorry dat een zo'n lap tekst is geworden, maar bij andere eigenaren lees ik ook graag hun verhalen.
gr Chris p.s. ik heb een vraag over een belastingvrije chevy, welk forum moet ik dan hebben ? alvast bedankt
Bijgevoegd alvast wat foto's uit mijn archief ( 2 na de 6 inch lift, in van ervoor)