het gaat over de extra koeler ,en die heb je dus

er zijn er ook die vanaf fabriek geen extra bak koeler hebben ,maar dan koelt hij gewoon mee met de motor radiateur . dus als je bak goed is gereviseerd dan hoef je geen extra koeler meer te monteren

te veel is ook weer niet goed (over kill) ,de bak moet wel goed op bedrijfs temp komen

als je het niet vertrouwd bouw dan een temp meter in voor je bak olie . dan weet je ook precies wanneer en bij welke omstandig heden hij te warm wordt

als je bak kapot loopt bij 3000 mijlen dan zal dat zeker een fabriek fout geweest zijn ,en na 27000 nog een keer ,het kan pech zijn maar ook een foutje van het revisie bedrijf ,we zijn allenmaal mensen toch

en wat voor gewicht heb je er achter hangen als ik vragen mag

lijkt mij stug dat jou bak te warm wordt ,je bent de eerste die ik er over hoor met dit type automaat

[/quote]
Mijn trekhaak kan ik ook weg laten heeft nog niets achter gehangen dus daar kan het niet aan liggen, en ja het moet een fabrieks fout zijn, want er is al modificatiespul voor te krijgen wat er nu dus ook bij mij in komt.
Nadat ik hem na de eerste revisie heb opgehaald kwam in die zelfde week nog een RAM met het zelfde probleem maar deze had er 180000km op de teler en meestal met zware last. En we hebben iemand in US gevonden met het zelfde probleem, maar daar valt het gewoon onder fabrieks garantie.
Dat van die tempratuur meter kan ik nog wel doen, extra controle is nooit weg.
Bedankt voor je reactie