Dit zal een optel sommetje zijn van de advies pks van de betreffende parts neem ik aan??
550 a 600PK trek je echt niet zomaar even uit een stock Hemi.
40 a 50% vermogen winst wat een fabrikant van een supercharger opgeeft moet je niet te serieus nemen..
Het is echt helemaal te gek een dikke SC op een truck (heb er zelf ook ervaring mee met mn vorige truck) en
de extra power en niet te vergeten het geluid is superrrrr!!
Er is 1 mogelijkheid om achter de "echte" pk's te komen en dat is

[/quote]
Fabrikanten geven winst aan vliegwiel op.. standaard hemi heeft 345 Pk.. zal op de dyno ook ongeveer 250 PK zijn (ca. 27% verlies)
Bij 55% gain door SC zal je op 530 PK komen aan het vliegwiel.. door onze luchtdruk (zeenivo.. USA +300 feet) en het octaangehalte van europese benzine (95 i.p.v 87 of 91) zal het nog hoger moeten kunnen komen.. schatten in ca. 550 tot 600 op vliegwiel.. -27% geeft een vermogen van 400 tot 425 PK op achterwielen.. komt bij dat deze goed de grond moeten raken, dus ook nog trackbars toepassen om er voor te zorgen dat de achteras niet gaat torderen in de bladveren..
Maar wij gaan dodge voor en na op de dyno zetten.. als het zover is zal ik de gegevens ff uploaden..
Hoe dan ook geeft enorme kick om zoveel power aan boord te hebben..
En is ook heel leuk om te maken en te installeren..
Afleiding van de normale werkzaamheden.