DodgeViperTruck schreef:
Even over dat gespot gedeelte.. spots zonder fotos hebben denk weinig zin want we komen allemaal iedere dag wel usa trucks tegen. He leuke van die topic is (vind ik dan) de fotos van de trucks bekijken... Ik vind het juist wel prettig om per spot een nieuwe topic te hebben met de titel van de betreffende truck.. Je hoeft alleen maar op de topic te klikken en de foto staat in het eerste bericht dus kan je de fotos makkelijk bekijken. Wil je reageren dan geef je een brul, wil je niet reageren dan druk je de pagina weg.. Als alle spots in 1 topic komen dan krijg je 100de berichten met soms een foto, dan weer 10 berichten, dan weer een foto en dan scroll je je eigen de T@#$ring!! Of als alle spots achter elkaar staan waardoor er 40 fotos komen dan blijft die pagina maar fotos laaden waardoor je beeld steeds op en neer blijft springen en je moet wachten tot alle fotos geladen zijn (waarvan je de eerste 20 allang gezien hebt maar moet wachten tot je eindelijk het laatste nieuwe bericht kunt lezen). Ik kijk iedere dag na mn werk met plezier naar de spots en open de pagina, bekijk de foto en ga weer terug naar het forum menu en zo verder.
Wel ik deel dezelfde mening als u Elwin daarom bestaat dat topic toch dacht ik. Een spot zonder foto is geen spot daar reageer ik dus ook niet op ! Er zijn ook topics die mij soms niet zo interesseren en dan klik ik die gewon weg of markeer hem als gelezen, simpel toch.
Er zijn ook dagen dat ik meerdere uren niet op het forum geweest ben en als ik dan erop kom ziet men inderdaad dat er veel bijgepost is. Maar daar maak je toch zelf uit wat u interessant lijkt of niet.
Het is nu eenmaal een zeer actief forum en het leden aantal groeit enorm en het zal daardoor ook enkel actiever gaan worden zowel informatief als onzin en grappige toestanden.
Het is juist dat wat het forum zo tof maakt, de diversiteit van de posts en de meningen en ervaringen van leden.
Maar het is inderdaad goed dat men erover kan praten

ik heb anders de indruk ,dat jij overal wel iets op te zeggen hebt .