Het is nu za aug 23, 2025 17:58

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za apr 17, 2010 0:26 
Pro Trucker

Al die offtopic filmpies in 1 topic plaatsen. Hoef ik niet meer zo naar die filmpies te zoeken :wink:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za apr 17, 2010 0:34 
Heavy Trucker

Ik had dit ook al eens willen aankaarten.
Het forum is de laatste drie/vier maanden enorm onoverzichtelijk geworden.
Er is thans al voorgesteld om alle filmpjes in één topic te plaatsen, net als de boobs en butts gedoe (waar ik trouwens met plezier naar kijk)

Ik zou wel willen voorstellen om twee topics te maken voor de filmpjes
1 met onzinnige filmpjes over ik kweet nie wa allemaal (Bruin apen, funny vids, ...)
1 met enkel truck gelateerde filmpjes (burnouts, 1/4 miles, off roads, reclame, enz ...)

Het eerste hoef ik namelijk niet steeds te zien, er komen hier veel filmpjes van bruin mannen met hun belachelijke capriolen en die zie ik in België al veel te veel naar mijn goesting. dan hier ook nog ne keer ... nee merci.

Spots in één topic zou ook al veel plaats besparen op het forum. Gewoon alles samen plaatsen en probleem is opgelost !
En tja die reactie 'mooie spot' vind ik er soms ook wel te veel aan maar goed, dat moet iedereen voor zijn eigen uitmaken. Als het een echt sjieke speciale spot is reageer ik soms ook wel eens.

Ook de topics worden vaak vervuild met allerhande commentaren die niks terzake doen en is erg vervelend voor diegene die een serieuze vraag stelt.

We zijn allemaal oude en sommigen wijs genoeg, dus hou het gewoon wat proper en overzichtelijker.
Slow chat topic aanmaken en zeveren maar (zoals het nachthoekje)

All Black Edition, 2014, Hemi 5.7L, 4x4
Rumble Bee #1066, second swarm

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za apr 17, 2010 0:39 
Heavy Trucker

Owja, die verjaardagswensen vind ik leuk maar die kunnen we misschien ook gewoon allemaal bij mekaar plaatsen :

noem dat topic 'verjaardagskalender' of 'vandaag jarig' ofzo

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za apr 17, 2010 0:42 
Pro Trucker

Hier ontstaan leuke ideeën als je het mij vraagt
doe zo verder jongens cleanen die handel :thumbleft:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za apr 17, 2010 1:45 
Trucker

hemiram schreef:
als die forum leden die zo graag van die onzin (bv filmpjes) posten nou eens gewoon alles in de zelfde topic zetten :!: :!: dan staat er niet een hele pagina met onzin op het forum :twisted: ik wordt er schijt ziek van (en ik niet alleen ) als ik het forum open en maar een naam zie die schijnbaar veel tijd heeft om die zooi allemaal op te zoeken op het net ,en maar meteen op het forum tegooien :!: :!: ik kijk naar de actieve onder werpen en dat is dan gewoon 2 of 3 pagina;s naar achter geschoten om dat die onzin er zo nodig op moet :evil: . zet alles gewoon in de zelfde topic en het probleem is op gelost :!: :!:

sorry voor de late reactie
maar ik had al langer wormen van dit
daarom dat ik dit topic al langer gestart ben
zo zie je maar

viewtopic.php?f=6&t=4243&st=0&sk=t&sd=a&hilit=vette+filmpjes

Dodge Ram
Buell X1
Harley Davidson Night Rod Special

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za apr 17, 2010 9:04 
Truck forum Junky

blade-x schreef:
hemiram schreef:
als die forum leden die zo graag van die onzin (bv filmpjes) posten nou eens gewoon alles in de zelfde topic zetten :!: :!: dan staat er niet een hele pagina met onzin op het forum :twisted: ik wordt er schijt ziek van (en ik niet alleen ) als ik het forum open en maar een naam zie die schijnbaar veel tijd heeft om die zooi allemaal op te zoeken op het net ,en maar meteen op het forum tegooien :!: :!: ik kijk naar de actieve onder werpen en dat is dan gewoon 2 of 3 pagina;s naar achter geschoten om dat die onzin er zo nodig op moet :evil: . zet alles gewoon in de zelfde topic en het probleem is op gelost :!: :!:

sorry voor de late reactie
maar ik had al langer wormen van dit
daarom dat ik dit topic al langer gestart ben
zo zie je maar

viewtopic.php?f=6&t=4243&st=0&sk=t&sd=a&hilit=vette+filmpjes

dat heb ik toen gemist denk ik eric :oops: :!: krijg er namelijk ook allang de kriebels van :!: :!:

Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za apr 17, 2010 10:00 
Heavy Trucker

DodgeViperTruck schreef:
Als alle spots in 1 topic komen dan krijg je 100de berichten met soms een foto, dan weer 10 berichten, dan weer een foto en dan scroll je je eigen de T@#$ring!! Of als alle spots achter elkaar staan waardoor er 40 fotos komen dan blijft die pagina maar fotos laaden waardoor je beeld steeds op en neer blijft springen en je moet wachten tot alle fotos geladen zijn (waarvan je de eerste 20 allang gezien hebt maar moet wachten tot je eindelijk het laatste nieuwe bericht kunt lezen).

hmmm als ik het nu zo lees is het inderdaad beter dit gedeelte te laten zoals het is. Er is ook snel doorheen gescrold om te zien of er onder nog nuttige informatie tussen staat buiten de 'nice spot'.

Wat denk je van de voorstellen van de filmpjes?

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za apr 17, 2010 10:45 
Pro Trucker

Vind ik super, 1 met trucks en 1 zonder trucks, maar ik ben maar een gewone boerelul en geen webwizard :D

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za apr 17, 2010 10:54 
Pro Trucker

@ Elwin idd als een pagina volstaat met fotos is dat niet altijd fijn,hoewel mensen daar bij butts,bier en boops ook geen problemen mee hebben :D

En als t merendeel t fijner vind om de spots steeds apart te posten moet t zo maar blijven dan

Driving a Dodge Ram 1500 Sport 2019 blue streak pearl

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za apr 17, 2010 13:20 
Truck forum Junky

Charger69 schreef:
DodgeViperTruck schreef:
Even over dat gespot gedeelte.. spots zonder fotos hebben denk weinig zin want we komen allemaal iedere dag wel usa trucks tegen. He leuke van die topic is (vind ik dan) de fotos van de trucks bekijken... Ik vind het juist wel prettig om per spot een nieuwe topic te hebben met de titel van de betreffende truck.. Je hoeft alleen maar op de topic te klikken en de foto staat in het eerste bericht dus kan je de fotos makkelijk bekijken. Wil je reageren dan geef je een brul, wil je niet reageren dan druk je de pagina weg.. Als alle spots in 1 topic komen dan krijg je 100de berichten met soms een foto, dan weer 10 berichten, dan weer een foto en dan scroll je je eigen de T@#$ring!! Of als alle spots achter elkaar staan waardoor er 40 fotos komen dan blijft die pagina maar fotos laaden waardoor je beeld steeds op en neer blijft springen en je moet wachten tot alle fotos geladen zijn (waarvan je de eerste 20 allang gezien hebt maar moet wachten tot je eindelijk het laatste nieuwe bericht kunt lezen). Ik kijk iedere dag na mn werk met plezier naar de spots en open de pagina, bekijk de foto en ga weer terug naar het forum menu en zo verder.

Wel ik deel dezelfde mening als u Elwin daarom bestaat dat topic toch dacht ik. Een spot zonder foto is geen spot daar reageer ik dus ook niet op ! Er zijn ook topics die mij soms niet zo interesseren en dan klik ik die gewon weg of markeer hem als gelezen, simpel toch.
Er zijn ook dagen dat ik meerdere uren niet op het forum geweest ben en als ik dan erop kom ziet men inderdaad dat er veel bijgepost is. Maar daar maak je toch zelf uit wat u interessant lijkt of niet.
Het is nu eenmaal een zeer actief forum en het leden aantal groeit enorm en het zal daardoor ook enkel actiever gaan worden zowel informatief als onzin en grappige toestanden.
Het is juist dat wat het forum zo tof maakt, de diversiteit van de posts en de meningen en ervaringen van leden.

Maar het is inderdaad goed dat men erover kan praten :wink:

ik heb anders de indruk ,dat jij overal wel iets op te zeggen hebt . :!: :!: en veel wat niet echt iets toevoegt aan het forum :!: :!:

Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za apr 17, 2010 14:00 
Pro Trucker

johnhemi schreef:
@ Elwin idd als een pagina volstaat met fotos is dat niet altijd fijn,hoewel mensen daar bij butts,bier en boops ook geen problemen mee hebben :D

En als t merendeel t fijner vind om de spots steeds apart te posten moet t zo maar blijven dan

weet je john

als je de spot niet apart post maar onder je oude post wordt deze ook niet meer gezien en gelezen
dit heb ik proefondervindelijk mee gemaakt

het maakt me niet uit om dat te doen (ik ben wel van mening dat ik dan ook geen spot meer hoef te plaatsen als die toch niet meer wordt gezien door andere)

dit wou ik ff kwijt en ik snap de iritaties volledig
en zal zelf ook proberen om het forum schoon maar vooral gezellig tehouden voor iedereen

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za apr 17, 2010 17:25 
Heavy Trucker

dus als ik het goed begrijp mag een nieuweling niet meer welkom geheten worden :?:
mogen er geen tieten en konten meer worden geplaatst :?:
en mag er alleen nog maar serieus gepraat worden :?:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za apr 17, 2010 20:53 
Pro Trucker

DodgeViperTruck schreef:
Er werd gevraagt of er een nieuw forum over keuringen kon komen om techniese info voor keuringen enz te delen maar nu lees ik steeds " naar de keuring geweest" "naar de keuring" "te keuren geweest" enz enz enz.. Als iedere NL ook en topic start als die voor de APK geweest is dan heeft dat forum deel denk ook weinig zin want we moeten allemaal te keuren toch?? Begrijp me niet verkeerd maar zo'n forum is juist gemaakt voor nuttige informatie en denk dat als iemand te keuren geweest is dit toch niet helemaal speciaal hoeft te melden dat het gelukt is :D :D

ok , maar in Nederland naar de keuring gaan gaat iets makkelijker dan in Belgie tegenwoordig.
wij zitten sinds dit jaar met een heleboel speciale regeltjes die erbij zijn gekomen ivm jaarlijkse weging , zitplaatsen , LPG , PVG aanpassing , enz...
dus denk ik dat de belgiesche truckers die naar de keuring zijn geweest heel informatief zijn wanneer ze elk hun geval (voorlopig) in een appart topic zetten , en ook bijvermelden waar ze zijn geweest en of ze de pesterijen ook hebben meegemaakt zoals bijvoorbeeld ikzelf...

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za apr 17, 2010 22:50 
Trucker

Charger69 schreef:
hemiram schreef:
ik heb anders de indruk ,dat jij overal wel iets op te zeggen hebt . :!: :!: en veel wat niet echt iets toevoegt aan het forum :!: :!:

Tja Peer dat is dan jouw mening ( en waarschijnlijk ook wel van nog enkele anderen ), maar helaas kan niet iedereen steeds een meerwaarde voor het forum zijn zoals jij dat bent. Er zullen hier wel meerdere gebruikers waarover je die mening hebt.

Jammer hoor maar het lijkt wel een beetje persoonlijk gericht te zijn.

Maar ik ga hier niet verder op in en laat het voor wat het is :!:

er zijn altijd wel mensen die lopen te zeiken !!!!!!!!
ook wat jhon zegt als er iemand een vraag heeft of informatie zoek word hij of zij belachelijk gemaakt. vind het erg jammer!!!!!!!!!!!

het word te serieus denk ??? er moet toch veel gelachen worden ???????

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za apr 17, 2010 22:56 
Trucker

johnhemi schreef:
Charger69 schreef:
Ja ik snap het heel goed hoor, dus we zetten ze allemaal samen no problem.
We maken gewoon een subtopic in het topic :thumbup:

T feit is gewoon dat t een informatief forum moet blijven,en dat mensen met vragen of problemen geholpen moeten kunnen worden ,door de vele spotposts zakken die vragen snel weg naar volgende paginas en worden door diegene die antwoorden weten al bijna niet meer gelezen, en dat vind ik geen goeie ontwikkeling

btw die is niet persoonlijk naar jou bedoeld he ,maar in t algemeen

ben ik helemaal mee eens je hebt een vraag en hij word niet beantwoord of je word voor wat anders uit gemaakt !!!!!!!!!

als de vraag te moeilijk is zal ik niks meer vragen

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]