DodgeRammer09 schreef:
Aan Slow, Bonza en Co....( de o9 Ram rijders dus

)
Ikzelf heb geen problemen met taalveranderingen of dergelijke.
Radio, navigatie etc is allemaal mooi in het nederlands maar vroeg me af of bij julie het informatiescherm in het dashboard ook op engels blijft staan? Denk dat dit wel normaal zal zijn zeker?
Indien je dashboard Engels blijft staan heb je een echte amerikaan/canadees

. Alleen de export trucks hebben de NL taal. Mocht het je enorm storen... er kan alsnog de export software in je dashboard worden geprogrammeerd. Alleen moet je dan een dealer vinden die geforceerd de foutieve software durf te uploaden
Citaat:
Ook had ik nog een vraag ivm de bluetooth carkit die er standaard inzit. Hebben jullie een microfoon ingebouwd gekregen ( op het dash of plafond?) of werkte die bij julie gewoon zoals het hoort? Bij mij zou er zogezegd geen microfoon inzitten waardoor de mensen mij niet horen spreken maar ik hun wel....Zit dit microfoontje niet in de spiegel verwerkt trouwens ??
Mss dat ze deze afgesloten hebben om mij nog is te doen betalen of moet er daadwerkelijk nog en microfoon geplaatst worden. Ik weet dat er bij anderen dit ook gedaan is en dan degelijk werkt ( Sebastian en Miss Woodstock )
Indien je truck origineel zonder navigatie is geleverd zit er geen microfoon in de spiegel. Goedkoopste is dan een losse microfoon helemaal in de rechter hoek van je dashboard te monteren.
Citaat:
En zijn er eventueel updates te vinden voor deze problemen of gewone updates voor het motormanagement etc of gewoon is langs de Cryslergarage passeren zoals Veloken mij al gezegd heeft want die link werkt niet meer ?
Als je een nieuwer model hebt dan zijn software updates niet echt nodig. Alles wat na mei 2009 van de band is gerold is kwa software prima. Voor software updates te installeren is speciale diagnose apparatuur nodig, dus dat is iets om door een officiële Chrysler dealer te laten uitvoeren.