Het is nu zo mei 04, 2025 23:05

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 57 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: My Gig
BerichtGeplaatst: za maart 20, 2010 22:57 
Trucker

bonza schreef:
Geen lockpick kopen voor de Dodge 2009. Deze zijn niet compatible met de Highspeed canbus incombinatie met de canbus enabled Alphine versterker die in de 2009 Dodge zit waardoor af en toe het geluid weg valt. (zeer irritant)

AllGig is op dit moment de enigste 100% werkende oplossing voor de 2009 Dodge modellen.

Jeroen,
Er is een Versie 3 uit. Had je het al gezien? Al info vernomen ergens toevallig?
Wat denk je? Zullen we het wagen?

http://www.coastaletech.com/MYGIG.htm

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma maart 22, 2010 8:30 
Trucker

Slow schreef:
Jeroen,
Er is een Versie 3 uit. Had je het al gezien? Al info vernomen ergens toevallig?

Neem aan dat het audio probleem is opgelost maar ben zelf nog aan het afwachten totdat ik ergens in een forum een bevestiging vindt.
Als ik het bedrag eenmaal heb omgerekend in liters bier dan wordt ik altijd heel voorzichtig :D

Dodge Rules....
'14 Dodge 5.7L hemi CC (Granite Crystal Metalic)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma maart 22, 2010 9:26 
Trucker

Ik had zelf ook al op div fora gekeken maar nog niets gevonden.
Laten we elkaar maar op de hoogte houden dan. (via dit topic)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma maart 22, 2010 10:01 
nou ik lees hier dingen waar ik nog nooit van gehoord heb :roll: :P
ik heb nog steeds mijn stock radio/cd (volgens mij 1,5 din..) niks mis mee,
maar als d'r n Sub komt is zo'n dvd/satnav/achteruitcamera n mooie optie, vooral met zo'n groot achterwerk :bootyshake: :P :P
in ieder geval zit er op dit forum genoeg knowhow/ervaring dus dat komt wel goed :P :P

Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma jul 19, 2010 13:28 
Trucker

Slow, ik rij al een klein maandje met de nieuwe versie van de LockPick (V3). De audio problemen zijn opgelost en er worden ook geen vreemde communication error foutcodes meer gegeneerd.

LockPick V3 is dus prima voor de 2009/2010 modellen te gebruiken.

PS iemand interesse om voor een mooi prijsje mijn oude MyGIG Lockpick V2 over te nemen? Werkt prima in Dodges van 2008 en ouder of andere Chrysler auto's (tot model 2009). Is de complete Lockpick set inclusief Audio en Video cable kit.

bonza schreef:
Slow schreef:
Jeroen,

Neem aan dat het audio probleem is opgelost maar ben zelf nog aan het afwachten totdat ik ergens in een forum een bevestiging vindt.
Als ik het bedrag eenmaal heb omgerekend in liters bier dan wordt ik altijd heel voorzichtig :D

Dodge Rules....

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma jul 19, 2010 14:36 
Pro Trucker

Aan Slow, Bonza en Co....( de o9 Ram rijders dus 8) )

Ikzelf heb geen problemen met taalveranderingen of dergelijke.
Radio, navigatie etc is allemaal mooi in het nederlands maar vroeg me af of bij julie het informatiescherm in het dashboard ook op engels blijft staan? Denk dat dit wel normaal zal zijn zeker?

Ook had ik nog een vraag ivm de bluetooth carkit die er standaard inzit. Hebben jullie een microfoon ingebouwd gekregen ( op het dash of plafond?) of werkte die bij julie gewoon zoals het hoort? Bij mij zou er zogezegd geen microfoon inzitten waardoor de mensen mij niet horen spreken maar ik hun wel....Zit dit microfoontje niet in de spiegel verwerkt trouwens ??
Mss dat ze deze afgesloten hebben om mij nog is te doen betalen of moet er daadwerkelijk nog en microfoon geplaatst worden. Ik weet dat er bij anderen dit ook gedaan is en dan degelijk werkt ( Sebastian en Miss Woodstock )

En zijn er eventueel updates te vinden voor deze problemen of gewone updates voor het motormanagement etc of gewoon is langs de Cryslergarage passeren zoals Veloken mij al gezegd heeft want die link werkt niet meer ?

Tx guys :wink:

Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma jul 19, 2010 15:35 
Trucker

Heb dit ook af en toe. Bij mij springt ie van Nederlands ineens naar engels. Ben er wel achter dat het vaker gebeurd als er gebeld is via bluetooth. Kan ook gewoon toeval zijn.

zet m gewoon weer in het Nederlands en dan doet ie het weer een tijdje :D

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma jul 19, 2010 18:44 
Super Trucker

DodgeRammer09 schreef:

Radio, navigatie etc is allemaal mooi in het nederlands maar vroeg me af of bij julie het informatiescherm in het dashboard ook op engels blijft staan? Denk dat dit wel normaal zal zijn zeker?

Ook had ik nog een vraag ivm de bluetooth carkit die er standaard inzit. Hebben jullie een microfoon ingebouwd gekregen ( op het dash of plafond?) of werkte die bij julie gewoon zoals het hoort? Bij mij zou er zogezegd geen microfoon inzitten waardoor de mensen mij niet horen spreken maar ik hun wel....Zit dit microfoontje niet in de spiegel verwerkt trouwens ??Mss dat ze deze afgesloten hebben om mij nog is te doen betalen of moet er daadwerkelijk nog en microfoon geplaatst worden. Ik weet dat er bij anderen dit ook gedaan is en dan degelijk werkt ( Sebastian en Miss Woodstock )

En zijn er eventueel updates te vinden voor deze problemen of gewone updates voor het motormanagement etc of gewoon is langs de Cryslergarage passeren zoals Veloken mij al gezegd heeft want die link werkt niet meer ?

Tx guys :wink:

Jo je moet een klein microfoontje laten plaatsen dat zit er bij mij ook in, anders kan je blijven praten en zullen ze je niet horen :lol:

Ram 2009 Laramie CrewCab
5.7 Hemi 395 PK 4x4 """SOLD""""
BriliantBlack Crystal Pearl Coat
Mopar R/T Hood, Tonneau Cover Are.
........................_______
.........._______//__|___ {\____
......../_(O)___//___|___/_(O)_/

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma jul 19, 2010 23:01 
Trucker

DodgeRammer09 schreef:

Indien je dashboard Engels blijft staan heb je een echte amerikaan/canadees ;-). Alleen de export trucks hebben de NL taal. Mocht het je enorm storen... er kan alsnog de export software in je dashboard worden geprogrammeerd. Alleen moet je dan een dealer vinden die geforceerd de foutieve software durf te uploaden :twisted:
Citaat:
Ook had ik nog een vraag ivm de bluetooth carkit die er standaard inzit. Hebben jullie een microfoon ingebouwd gekregen ( op het dash of plafond?) of werkte die bij julie gewoon zoals het hoort? Bij mij zou er zogezegd geen microfoon inzitten waardoor de mensen mij niet horen spreken maar ik hun wel....Zit dit microfoontje niet in de spiegel verwerkt trouwens ??
Mss dat ze deze afgesloten hebben om mij nog is te doen betalen of moet er daadwerkelijk nog en microfoon geplaatst worden. Ik weet dat er bij anderen dit ook gedaan is en dan degelijk werkt ( Sebastian en Miss Woodstock )

Indien je truck origineel zonder navigatie is geleverd zit er geen microfoon in de spiegel. Goedkoopste is dan een losse microfoon helemaal in de rechter hoek van je dashboard te monteren.
Citaat:

Als je een nieuwer model hebt dan zijn software updates niet echt nodig. Alles wat na mei 2009 van de band is gerold is kwa software prima. Voor software updates te installeren is speciale diagnose apparatuur nodig, dus dat is iets om door een officiële Chrysler dealer te laten uitvoeren.

Dodge Rules....

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma jul 19, 2010 23:23 
Trucker

Scheveningen schreef:
Heb dit ook af en toe. Bij mij springt ie van Nederlands ineens naar engels. Ben er wel achter dat het vaker gebeurd als er gebeld is via bluetooth. Kan ook gewoon toeval zijn.

Voor dit specifieke probleem is een software update. Deze kun je via een update CDROM in je radio inlezen.
De nieuwste versie kun je hier downloaden http://gw.bofp.org/downloads/RER_2.404.CD.ISO.zip
Deze versie zorgt tevens voor betere Nokia en IPhone4 ondersteuning van het bluetooth gedeelte van je radio.

PS installeer deze software alleen indien je een originele Europese radio met navigatie hebt (dan staat er rechts onder REW of NTG4 REW op je radio).

Dodge Rules....

Laatst bijgewerkt door bonza op wo apr 02, 2014 11:59, in totaal 1 keer bewerkt.
nieuwe software link naar 2.404

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di jul 20, 2010 8:14 
Trucker

Citaat:
PS installeer deze software alleen indien je een originele Europese radio met navigatie hebt (dan staat er rechts onder REW of NTG4 REW op je radio).

Thx, ga gelijk eens ff kijken wat er op de radio staat.

Staat dus rew op, gelijk ff gekeken welke versie er nu draait en die loopt dus een beetje achter (2.043). Ga gelijk ff cdeetje maken en kijken of het lukt.

gr

John

Werkt!! :D

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo jul 21, 2010 8:41 
Trucker

Heb bij mij ook de update gedaan, maar 5min. daarna veranderde de taal weeral...
Spijtig genoeg geen oplossing dus...

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo jul 21, 2010 8:52 
Trucker

Hier een site met veel info over het Mygig systeem.

http://www.mofv.com/mygig/

Misschien vind je hier iets nuttigs voor het taalprobleem.

gr

john

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo jul 21, 2010 12:28 
Trucker

Het probleem is bij ons dealers bekend en er is nog geen oplossing voor :(
Hou jullie wel op de hoogte!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr jul 23, 2010 14:27 
Super Trucker

bonza schreef:
Scheveningen schreef:

Voor dit specifieke probleem is een software update. Deze kun je via een update CDROM in je radio inlezen.
De nieuwste versie kun je hier downloaden http://home.die-bill.bofp.org/downloads/RER_2.107_CD.ISO.zip
Deze versie zorgt tevens voor betere Nokia en IPhone4 ondersteuning van het bluetooth gedeelte van je radio.

De nieuwe Sofware is geupdate op mijn MyGig, moest het wel op een DVD branden met een op cd gebrande update kon hij het niet lezen.

Ram 2009 Laramie CrewCab
5.7 Hemi 395 PK 4x4 """SOLD""""
BriliantBlack Crystal Pearl Coat
Mopar R/T Hood, Tonneau Cover Are.
........................_______
.........._______//__|___ {\____
......../_(O)___//___|___/_(O)_/

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 57 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]